"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Παραιτήθηκε από το ΔΝΤ ο Ντομινίκ Στρος Καν

Τη στιγμή αυτή στις σκέψεις μου είναι η σύζυγός μου, την οποία αγαπώ περισσότερο από τίποτε άλλο, τα παιδιά μου, την οικογένειά μου και τους φίλους μου
 (ΘΑ ΚΛΑΨΟΥΜΕ .....ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ;)
Με επιστολή που έστειλε χθες στο ΔΝΤ ο Ντομινίκ Στρος Καν ανακοίνωσε την παραίτησή του από τη θέση του γενικού διευθυντή του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.
"Με ανείπωτη θλίψη αναγκάζομαι σήμερα να παρουσιάσω στο διοικητικό συμβούλιο την παραίτησή μου από το ΔΝΤ. Τη στιγμή αυτή στις σκέψεις μου είναι η σύζυγός μου, την οποία αγαπώ περισσότερο από τίποτε άλλο, τα παιδιά μου, την οικογένειά μου και τους φίλους μου. Σκέφτομαι επίσης τους συναδέλφους μου στο ΔΝΤ, με τους οποίους καταφέραμε σπουδαία πράγματα κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών" αναφέρει ο Στρος Καν στην επιστολή του προς το ΔΝΤ και προσθέτει ότι αρνείται όλες τις κατηγορίες που του αποδίδονται.
"Θέλω να προστατέψω το ΔΝΤ το οποίο υπηρέτησα με τιμή και αφοσίωση... Θέλω να αφιερώσω όλη μου τη δύναμη, όλο μου το χρόνο και όλη μου την ενέργεια για να αποδείξω την αθωότητά μου".
Το ΔΝΤ όπως ενημερώνει στο προσεχές μέλλον θα επιλέξει νέο επικεφαλής και στο μεσοδιάστημα τη θέση του γενικού διευθυντή τη διατηρεί ο Τζον Λίπσκι.

Νέα αίτηση για αποφυλάκιση με καταβολή εγγύησης του Στρος Καν

Νέα ακρόαση της αίτησης αποφυλάκισης με καταβολή εγγύησης του επικεφαλής του ΔΝΤ, Ντομινίκ Στρος Καν θα πραγματοποιηθεί σήμερα, όπως ενημέρωσε αξιωματούχος του Δικαστηρίου.
Ο Στρος Καν ζητάει να αποφυλακιστεί με την καταβολή εγγύησης ύψους 1 εκατ. δολαρίων και να τεθεί σε 24ωρο κατ'  οίκον περιορισμό στο Μανχάταν και υπό παρακολούθηση ειδικού ηλεκτρονικού βραχιολιού.
Οι δικηγόροι του Στρος Καν έχουν αρνηθεί τις κατηγορίες για σεξουαλική επίθεση, απόπειρα βιασμού, σεξουαλική παρενόχληση, παράνομη κράτηση και εξαναγκασμό σε θωπείες.
Αίτημα κατάθεσης εγγύησης 1 εκατ. δολαρίων απορρίφθηκε τη Δευτέρα και ο Στρος Καν προφυλακίστηκε στις διαβόητες φυλακές της Νήσου Ράικερς, όπου έχει τεθεί υπό αυστηρή επιτήρηση υπό το φόβο μήπως αυτοκτονήσει.
Εάν καταδικαστεί, αντιμετωπίζει τον κίνδυνο φυλάκισης πάνω από 25 χρόνια.
Η 32χρονη καμαριέρα που τον κατηγορεί για βιασμό δήλωσε ότι θα καταθέσει εναντίον του παρόλο που «φοβάται» από τότε που ανακάλυψε ποιος είναι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου