Μιλάμε για την ίσως μεγαλύτερη Γερμανική αλυσίδα εκπτωτικών (φθηνών) σουπερμάρκετ στην Ευρώπη η οποία αριθμεί περισσότερα από 8,000 χιλιάδες καταστήματα. H οποία πριν από 2 χρόνια αποφάσισε - αφού είχε ήδη πάει με επιτυχία σε όλες τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες - να έρθει και στην Ελλάδα σκεπτόμενη ότι η χώρα μας λογικά είναι ότι πρέπει για να επενδύσει.
Αφού η Ελλάδα θεωρείται φτωχή Ευρωπαϊκή χώρα, λογικά οι πολίτες της θα θέλουν να αγοράζουν καλά και φθηνά προϊόντα.
Δηλαδή ότι ακριβώς πουλάει η Aldi.
Έτσι άνοιξε στη χώρα μας σταδιακά τα πρώτα 20 σουπερμάρκετ πιστεύοντας ότι η οικονομική κρίση στη χώρα μας θα βοηθήσει ιδιαίτερα τις πωλήσεις τους.
Όταν ξαφνικά ήρθε η έκπληξη.
Οι Γερμανοί ιδιοκτήτες της Aldi δεν πίστευαν στα μάτια τους.
Τα μαγαζιά τους δεν έκαναν τους αναμενόμενους τζίρους. Παρά το γεγονός ότι τα προϊόντα τους ήταν πολύ καλά σε ποιότητα και πολύ φθηνά, οι Έλληνες δεν τα προτιμούσαν.
«Οι Γερμανοί να κάνουν ουρά για να ψωνίσουν στα 4,100 μαγαζιά Aldi στην Γερμανία και οι Έλληνες να τα σνομπάρουν!!»
Εντάξει δεν ήξεραν τους Έλληνες. Δεν ρώταγαν;
Ποιος τους είπε ότι ο Έλληνας καταναλωτής ψάχνει το καλύτερο και το φθηνότερο;
Ιδιαίτερα με το ‘φθηνότερο’ ο Έλληνας δεν έχει την καλύτερη σχέση.
Θεωρεί ότι τον υποβιβάζει κοινωνικά. Ότι αγοράζοντας το φθηνότερο κατατάσσεται σε χαμηλή κοινωνική τάξη.
Μήπως αυτό δεν εξηγεί το γεγονός ότι όλες οι πολυεθνικές αλυσίδες σουπερμάρκετ τις ακριβότερες τιμές τους τις έχουν στη χώρα μας;
Αφού με αυτές τις τιμές ξεπουλάνε, γιατί να τις μειώσουν;
Οι Γερμανοί της Aldi ακόμα προσπαθούν να λύσουν το πρόβλημα γιατί τα εκπτωτικά μαγαζιά τους απέτυχαν στη φτωχότερη χώρα της Ευρώπης με τα μεγαλύτερα οικονομικά προβλήματα!!!
Πέτρος Δίπλας
Αφού η Ελλάδα θεωρείται φτωχή Ευρωπαϊκή χώρα, λογικά οι πολίτες της θα θέλουν να αγοράζουν καλά και φθηνά προϊόντα.
Δηλαδή ότι ακριβώς πουλάει η Aldi.
Έτσι άνοιξε στη χώρα μας σταδιακά τα πρώτα 20 σουπερμάρκετ πιστεύοντας ότι η οικονομική κρίση στη χώρα μας θα βοηθήσει ιδιαίτερα τις πωλήσεις τους.
Όταν ξαφνικά ήρθε η έκπληξη.
Οι Γερμανοί ιδιοκτήτες της Aldi δεν πίστευαν στα μάτια τους.
Τα μαγαζιά τους δεν έκαναν τους αναμενόμενους τζίρους. Παρά το γεγονός ότι τα προϊόντα τους ήταν πολύ καλά σε ποιότητα και πολύ φθηνά, οι Έλληνες δεν τα προτιμούσαν.
«Οι Γερμανοί να κάνουν ουρά για να ψωνίσουν στα 4,100 μαγαζιά Aldi στην Γερμανία και οι Έλληνες να τα σνομπάρουν!!»
Εντάξει δεν ήξεραν τους Έλληνες. Δεν ρώταγαν;
Ποιος τους είπε ότι ο Έλληνας καταναλωτής ψάχνει το καλύτερο και το φθηνότερο;
Ιδιαίτερα με το ‘φθηνότερο’ ο Έλληνας δεν έχει την καλύτερη σχέση.
Θεωρεί ότι τον υποβιβάζει κοινωνικά. Ότι αγοράζοντας το φθηνότερο κατατάσσεται σε χαμηλή κοινωνική τάξη.
Μήπως αυτό δεν εξηγεί το γεγονός ότι όλες οι πολυεθνικές αλυσίδες σουπερμάρκετ τις ακριβότερες τιμές τους τις έχουν στη χώρα μας;
Αφού με αυτές τις τιμές ξεπουλάνε, γιατί να τις μειώσουν;
Οι Γερμανοί της Aldi ακόμα προσπαθούν να λύσουν το πρόβλημα γιατί τα εκπτωτικά μαγαζιά τους απέτυχαν στη φτωχότερη χώρα της Ευρώπης με τα μεγαλύτερα οικονομικά προβλήματα!!!
Πέτρος Δίπλας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου