Το φώς της δημοσιότητας είδε μετά από έναν ολόκληρο χρόνο η είδηση ότι ένα αεροσκάφος της Κουάντας, τύπου 737 και ένα τζάμπο της Εμιρέιτς 777 λίγο έλειψε να συγκρουσθούν!
Το πρώτο πετούσε από το Σίδνεϊ με προορισμό την Αδελαΐδα, ενώ το δεύτερο από τη Μελβούρνη προς στη Σιγκαπούρη.
Πετούσαν στο ίδιο ύψος και ο ελεγκτής ο οποίος ήταν μαθητευόμενος, δεν μπόρεσε να επικοινωνήσει με τους πιλότους των αεροσκαφών. Όταν τελικά τα κατάφερε ήταν σε απόσταση 6.7 χλμ. κάτω από το κατώτερο επιτρεπόμενο όριο των 9,3 χλμ.
Ο πιλότος της Κουάντας έκανε τις απαραίτητες μανούβρες για να αποφευχθεί η σύγκρουση δύο λεπτά μετά την προειδοποίηση.
Το συμβάν ανακαλύφθηκε από την Υπηρεσία Αεροπορικής Ασφάλειας και οι ερευνητές βρήκαν ότι ο ελεγκτής, υπεύθυνος για να δώσει το σήμα, βρισκόταν σε σύγχυση από ένα άλλο θέμα παρόμοιας φύσης που είχε προκύψει νωρίτερα την ίδια μέρα.
Σύμφωνα με την έκθεση, δεν ήταν αρκετά ευκρινής στο σήμα του προς την Qantas, αλλά ούτε και έδωσε την απαιτούμενη προσοχή στην κρισιμότητα της κατάστασης. Απολύθηκε αμέσως μετά το συμβάν.
Το πρώτο πετούσε από το Σίδνεϊ με προορισμό την Αδελαΐδα, ενώ το δεύτερο από τη Μελβούρνη προς στη Σιγκαπούρη.
Πετούσαν στο ίδιο ύψος και ο ελεγκτής ο οποίος ήταν μαθητευόμενος, δεν μπόρεσε να επικοινωνήσει με τους πιλότους των αεροσκαφών. Όταν τελικά τα κατάφερε ήταν σε απόσταση 6.7 χλμ. κάτω από το κατώτερο επιτρεπόμενο όριο των 9,3 χλμ.
Ο πιλότος της Κουάντας έκανε τις απαραίτητες μανούβρες για να αποφευχθεί η σύγκρουση δύο λεπτά μετά την προειδοποίηση.
Το συμβάν ανακαλύφθηκε από την Υπηρεσία Αεροπορικής Ασφάλειας και οι ερευνητές βρήκαν ότι ο ελεγκτής, υπεύθυνος για να δώσει το σήμα, βρισκόταν σε σύγχυση από ένα άλλο θέμα παρόμοιας φύσης που είχε προκύψει νωρίτερα την ίδια μέρα.
Σύμφωνα με την έκθεση, δεν ήταν αρκετά ευκρινής στο σήμα του προς την Qantas, αλλά ούτε και έδωσε την απαιτούμενη προσοχή στην κρισιμότητα της κατάστασης. Απολύθηκε αμέσως μετά το συμβάν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου