"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Παραιτείται τελικά ο Γ. Δημαράς

Τέλος έβαλε ο Γιάννης Δημαράς, στην ένοτνη φημολογία του τελευταίου 24ώρου για το αν παραιτείται ή όχι από το βουλευτικό αξίωμα, την 1η Ιανουαρίου, όπως είχε προαναγγείλε το βράδυ της 7ης Νοεμβρίου, μετά τα αποτελέσματα των αυτοδιοικητικών εκλογών.
Σε δήλωσή του, αναφέρει χαρακτηριστικά: " Ευχαριστώ τους συντρόφους μου, τους συναγωνιστές και τις χιλιάδες των απλών πολιτών που μας τίμησαν με την ψήφο τους, στις πρόσφατες εκλογές για την περιφέρεια Αττικής. Τους κατανοώ και ακόμα πιο πολύ τους είμαι ευγνώμων για την αμέριστη βοήθεια και συμπαράστασή τους. Με συγκινούν, γιατί με την ανιδιοτέλεια που τους χαρακτηρίζει, μου ζητούν να μην παραιτηθώ από τη βουλευτική μου έδρα. Όμως, θα μου επιτρέψουν να τους πω ότι, η δήλωσή μου, τη νύχτα των εκλογών ισχύει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου