"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

ΑΠΟ ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ

ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ

Δώδεκα πανύψηλα κυπαρίσσια αδελφωμένα έχουν τις ρίζες τους βαθειά στο χώμα και ανδρειωμένα 
στέκονται απέναντι από το μπαλκόνι του σπιτιού μου, προσφέροντας απλόχερα με αγάπη και μητρική 
στοργή, την αγκαλιά τους σε όλων των ειδών τα πουλιά που φωλιάζουν μέσα σε αυτά.


Αυτά ακούω και απολαμβάνω, αυτό το υπέροχο τραγούδι τους, που δεν υπάρχει πουθενά σε κανένα
ανθρώπινο κατασκεύασμα μουσικής.






Ένας υπέροχος λαμπρός ήλιος, και ένας καταγάλανος Ελληνικός ουρανός, που δεν υπάρχει
πουθενά αλλού στον κόσμο, μου χαμογελούν ζεστά.


Ελλάδα μου, πατρίδα μου, χώρα του ήλιου !
Σε ευχαριστώ ΘΕΕ μου για αυτές τις ηλιόλουστες μέρες του χειμώνα!
Για τα πουλιά που τραγουδάνε, για τον ωραιότερο ουρανό με το ωραιότερο γαλάζιο της γης!
Είναι τα ωραιότερα δώρα της ζωής μου.......

2 σχόλια:

  1. ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΓΥΡΩ ΜΑΣ . Ε ;;

    ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΗ;;;

    ΜΜΜΜΜ ΜΑΚΙΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΧ ΒΡΕ ΦΟΙΝΙΚΑ!
    ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ
    ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΛΟΓΩ ΥΓΕΙΑΣ
    ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΟΙ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ !
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΕ!
    Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΕΥΛΟΓΕΙ ΠΛΟΥΣΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή