"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

ανακρούσατε πρύμνα




 
-δεν τους αντέχωωωωωωωω !

-τι έπαθες νυχτιάτικα σύντροφε Αντιπρόεδρε?


-πρέπει εδώ και τώρα ,να βάλουμε λουκέτο στα μπλόγκς ισόθεε !


-μα δεν θα ήτανε «Σοσιαλιστικό» κάτι τέτοιο !


-μωρέ χούντα τους πρέπει τους αλήτες !


-μήπως σ ενοχλούν τα χωρατά του Λαζόπουλου?


- μπα, είμαι χοντρόπετσος σε κάτι τέτοια


-γενικώς είμαστε σύντροφε, μη χάνεις λοιπόν το κέφι σου !


-εκείνα όμως τα μπλόγκς ,μου τη δίνουνε πάνσοφε !


-μα τα αφήνουμε επίτηδες ,να γράφουν ότι θέλουν, για να μη δείξουμε το αληθινό μας πρόσωπο


-έμενα όμως με βρίζουνε κατά κόρον, δεν το αντέχω !


-σε ζηλεύουν σύντροφε ,λόγω συσσωρευμένης δόξας !


-όμως σ εκείνη την ζούγκλα,του μαιμουδόμορφου, γράφουν ότι τους κατέβει !


-μη δίνεις σημασία, αυτά έχει η άγρια πανίδα σημαιορίχτη μας


-εγώ πάντως θα τους κάνω μήνυση, θαύμα των θαυμάτων !


-έλα τώρα, είναι ανώνυμοι, απλά αδιαφόρησε όπως εγώ


-έστειλα ήδη επιστολή σ εκείνη την τσίτα στην ζούγκλα, απαιτώντας ονόματα


-φαντάζομαι, πως θα πανικοβλήθηκαν!


-απεναντίας ,ένας μάλιστα μου παραχώρησε πλήρη τα στοιχεία του


-ε τότε διάλυσε τον, στείλε του το ΣΔΟΕ


-μα δεν ανήκει σ εκείνους, που μαζί τα φάγαμε


-ε και λοιπόν, κατάσχεσε του το σπίτι ,με το έτσι θέλω !


-μα ,δεν έχει ούτε κεραμίδι δικό του


-υπάρχουνε και τέτοιοι ακόμα ,που έχουνε το θράσος να γράφουνε εναντίον μας?


-δυστυχώς, αλλά το χειρότερο είναι..


-ποιό είναι το χειρότερο, γενναίε ριψάσπιδα των Ιμίων μας?


-ότι άρχισαν κι άλλοι να δίνουνε προσωπικά τους στοιχεία


-είναι πολλοί?


-πιο πολλοί από τους βολευτές μας


-ε τότε, κάνε πίσω ,μη μας πάρουνε τις καρέκλες μας !


-έχεις δίκιο τρισμέγιστε, θα στείλω κι άλλη επιστολή


-με τι περιεχόμενο, δοξασμένε πασαδόρε του Οτσαλάν?


-θα γράψω, ότι λάθος καταλάβανε και ότι είμαι θύμα σκοτεινών δυνάμεων


-έτσι μπράβο, την γνωστή μας επιτυχημένη συνταγή και τι άλλο θα γράψεις?


- ότι δεν θα μηνύσω κανένα και ότι έχω χιούμορ όσο το βάρος μου !


-α μέχρις εδώ, δηλαδή υπονοείς, ότι εγώ δεν έχω?



Μαράκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου