"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

ΒΑΣΙΛΗ ΖΟΡΜΠΑ ΔΗΜΑΡΧΕ ΤΗΣ ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΑΞΙΑ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΟΥ.

 Πριν λίγο καιρό πήγα στο ΙΚΑ της Αγ. Παρασκευής σαν ασθενής για να με εξετάσει ο πνευμονολόγος, και να μου γράψει κάποιες εξετάσεις που μου είχε συστήσει   η γιατρός που με παρακολουθεί συστηματικά για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζω.
Τον πνευμονολόγο Βασίλη Ζορμπά, τον ήξερα, διότι είχα ξαναπάει παλαιότερα σε αυτόν για να με δει και να μου γράψει εξετάσεις, ή φάρμακα
Τότε εκείνη την εποχή με παρακολουθούσαν οι πνευμονολόγοι από το Νοσ.Σωτηρία, και πάλι δεν ήταν ο προσωπικός μου γιατρός, και τα γράφω αυτά για μην νομίσετε ότι θέλω να του κάνω διαφήμηση.
Και για να εξηγούμαι  καλύτερα, δεν ανήκω ούτε και στο  Δήμο της Αγ. Παρασκευής, οπότε τον άνθρωπο δεν τον ψήφησα, και ούτε και τον ξέρω ιδιαίτερα προσωπικά,αλλά μόνο τυπικά σαν γιατρό, σε κάποιες μου επισκέψεις στο ΙΚΑ.
Λοιπόν, την τελευταία φορά που πήγα, όπως σας γράφω παραπάνω, πρέπει να ήταν και η τελευταία η δική του σαν γιατρός, και είχε μια ατελείωτη ουρά.....τι να σας λεω......
Δεν είχα ραντεβού,και περίμενα υπομονετικά  μαζί με άλλους  που ούτε κι  αυτοί είχαν ραντεβού, να μας δει ο γιατρός.
Και να που ήρθε η σειρά μου.........αφού με ρώτησε το πρόβλημά μου,του έδωσα τις εξετάσεις που έπρεπε να μου γράψει, και έκπληκτη βλέπω ότι μου είχε γράψει ΕΠΕΙΓΟΝ, κάτι που θα το ζητούσα εγώ η ίδια από το γιατρό, διότι το πρόβλημα της υγείας μου είναι σοβαρό και είμαι σε διερεύνηση από τους γιατρούς πάνω από ένα χρόνο.....
Τον ευχαρίστησα και του είπα πως με πρόλαβε, διότι η ίδια θα τον ( παρακαλούσα) να μου γράψει το ΕΠΕΙΓΟΝ, επειδή το πρόβλημά μου επείγει όντως πραγματικά,διότι έκανα πολλές και διάφορες εξετάσεις από διάφορους γιατρούς και με άλλες ειδικότητες.
Ο γιατρός διαβάζοντας τις βεβαιώσεις και τις προηγούμενες διαγνώσεις των γιατρών, μου είπε απλά, και με ένα ζεστό χαμόγελο: Μα αφού φαίνεται καθαρά ότι αντιμετωπίζετε πρόβλημα υγείας, είναι καθήκον μου σαν γιατρός να σας γράψω ΕΠΕΙΓΟΝ.
Εσείς το βλέπετε σωστά σαν γιατρός, αλλά άλλοι γατροί δυστυχώς δεν το βλέπουν έτσι......και του ανέφερα τη περίπτωση μιας πνευμονολόγου στο ΙΚΑ της Αθήνας, στη  Λ.Αλεξάντρας που για να μου γράψει το ΕΠΕΙΓΟΝ,την χιλιοπαρακαλούσα.....λες και ήταν η αυτοκράτειρα της Ελλάδας.
Και για του λόγου το αληθές η απάντηση μιας εξέτασης δεν ήταν καλή.......και για κάποιες άλλες ακόμα περιμένω απαντήσεις......Ο Θεός να βάλει το χέρι Του.....
Θέλω  μέσα από αυτή την ιστοσελίδα, και με αυτή  την ανάρτηση, να ευχαριστήσω τον γιατρό Βασίλη Ζορμπά, για την ευγένειά του, την κατανόηση του, και γενικά την ανθρωπιά του.
Εύχομαι σαν δήμαρχος να κάνει το καλύτερο για την περιοχή του, να βλέπει τους ανθρώπους με ισότητα, χωρίς προσωποληψίες, φτωχούς και πλούσιους να τους δέχεται με κατανόηση και αγάπη, να είναι ευγενικός με όλους, και το σπουδαιότερο......να μην ξεχάσει να είναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΑΡΧΕ, ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΕ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΟΥ  ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΜΕ ΣΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ !


Μικρό Βιογραφικό

Ο Βασίλης Ζορμπάς γεννήθηκε στην Ορεινή Ναυπακτία το 1954. Από το 1974 έως το 1981 ασχολήθηκε με το φοιτητικό κίνημα και υπήρξε μέλος του Κεντρικού Συμβουλίου της Ε.Φ.Ε.Ε.
Το 1990 απέκτησε την ειδικότητα του Πνευμονολόγου  στο Ν.Θ.Θ.Α., και από τότε εργάζεται στο Ι.Κ.Α. της Αγίας Παρασκευής.  Τα τελευταία δέκα χρόνια εργάσθηκε εθελοντικά στα Δημοτικά Ιατρεία του Δήμου.
Κατοικεί στην Αγία Παρασκευή από το 1975 και από το 2001 ασχολήθηκε με τα κοινά της πόλης.  Εξελέγη Δημοτικός Σύμβουλος (πρώτος σε σταυρούς) το 2002.  Διετέλεσε Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος το 2004-2005.   Πρόεδρος των Δημοτικών Ιατρείων και του Κ.Α.Π.Η. το 2003-2004 καθώς και μέλος του Δ.Σ. του ΣΠΑΥ το 2003-2004.
Είναι πατέρας δύο θυγατέρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου