"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Η ΜΑΝΤΟΝΑ ΚΑΙ Η ΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΛΑ



H  Μαντόνα ή Λουϊζα Σικόνε, όπως ήταν το οικογενειακό της όνομα, γεννήθηκε στις 16 Αυγούστου 1958 στο Μίτσιγκαν των Η.Π.Α.
Η ιταλική καταγωγή συμβάδιζε με την καθολική θρησκεία. Όμως από ένα σημείο και μετά, ήλθε η σύγκρουση με το Βατικανό.
Η πρώτη αφορμή  υπήρξε το βίντεο του  Like a Prayer, όπου  υπάρχουν πύρινοι σταυροί, αναφορές στα στίγματα, αγάλματα που δακρύζουν, ενώ  μέσα στην Εκκλησία ημίγυμνη σαγηνεύει έναν μαύρο Ιησού. Αυτή η σύγκρουση συνεχίζεται σήμερα με αποκορύφωμα την αίτηση για αφορισμό της Μαντόνα γιατί στην ευρωπαϊκή της τουρνέ του 2006 παρίστανε επί σκηνής τον Εσταυρωμένο, φορώντας αγκάθινο στεφάνι στο κεφάλι της.
Η ίδια δήλωσε ότι «Ο Ιησούς θα καταλάβαινε». Τι ακριβώς θα καταλάβαινε ο Θεμελιωτής του Χριστιανισμού ο Ιησούς Χριστός, που είναι η Αρχή και το Τέλος του σύμπαντος, ο δημιουργός των πάντων από την βλασφημία της κυρίας Σικόνε-Ρίτσι μας διαφεύγει.
Όπως διέφυγε και από τους χριστιανικούς, μουσουλμανικούς και εβραϊκούς κύκλους της Ρώμης και της Μόσχας που ζήτησαν  την ακύρωση των συναυλιών της και σαμπόταραν τις συναυλίες. 

Αίρεση και προπαγάνδα  
Την δεκαετία του ’90 η Μαντόνα ασπάστηκε την Καμπάλα. Η Καμπάλα είναι μια μορφή του εβραϊκού μυστικισμού. Τα κείμενα της συλλέχθηκαν μεταξύ 5ου και 13ου αιώνα στην Ισπανία και την Μέση Ανατολή. Πνευματικός πατέρας της Καμπάλα είναι ο Ραβίνος Σιμόν Γιοχαϊ που κατέγραψε τα κείμενα τον 2ο μ.Χ αιώνα σε ένα βιβλίο που λέγεται Ζοχάρ.
Η Καμπάλα θεωρείται  τόσο ιερή ανάμεσα στους Εβραίους, που διδάσκεται μόνο σε πολύ ευλαβείς μελετητές του Ταλμούδ και μάλιστα όταν έχουν περάσει το 40ον έτος της ηλικίας τους και έχουν ζήσει μια αγνή ζωή.
Όμως πολλοί είναι εκείνοι οι Εβραίοι που κρατούν αποστάσεις από τον αποκρυφισμό της, που στην Ευρώπη υπήρξε η βάση της Θεοσοφίας, του Τεκτονισμού και του Ροδοσταυρισμού. 
Μέχρι τώρα η  πραγματική Καμπάλα μέχρι τώρα έχει περιορισθεί στους Εβραίους που θεωρούν την διδαχή σε γκοίμ (μη εβραίους) ως αμαρτία. Εκείνος που έκανε γνωστή την Καμπάλα σε μη Εβραίους, υπήρξε ο Ραβίνος Φίλιπ Μπεργκ, που το 1993 ίδρυσε  το Κέντρο της Καμπάλα της Νέας Υόρκης.  Μέλη του «Κέντρου» είναι διασημότητες όπως η Μαντόνα και ο άνδρας της Γκάϊ Ρίτσι , η Ντέμι Μουρ, η Μπρίτνευ Σπηρς και  η Ροζάνα Μπαρ. Υπόψιν ότι ο Μπεργκ θεωρεί ως πνευματικό του πατέρα τον Πολωνοεβραίο Ραβίνο Γιεχούντα Ασλάντ, που προσπάθησε να κάνει δημοφιλή την Καμπάλα σε μη Εβραίους, συνδυάζοντας την με τον κομμουνισμό και δίνοντας έμφαση στο αντιελιτίστικο χαρακτήρα της Καμπάλα.
Το είδος της Καμπάλα που ακολουθεί η Μαντόνα είναι μία «λάιτ» εκδοχή της, που είναι περισσότερο μια πετυχημένη επιχείρηση με την πώληση ειδικού νερού και των κόκκινων κομποσχοινιών  για το κακό μάτι.
Στην ουσία πρόκειται για επικίνδυνη σέκτα, που όπως λέει και ο Ραβίνος Ισαάκ Σόρτσετ της Συναγωγής Μιλ Χίλ του Λονδίνου χρησιμοποιεί έλεγχο του νου, συναισθηματική χειραγώγηση και πίεση για δωρεές. Όσον αφορά την Μαντόνα, όταν ο σύζυγος της, Γκάι Ρίτσι αρνήθηκε να συνεχίσει την κατήχηση ο Μπεργκ συμβούλεψε την Μαντόνα να τον χωρίσει γιατί δεν είναι η αδελφή ψυχή της, βασική ιδέα στην Καμπάλα.
Η ίδια η Μαντόνα υπερασπίζεται την ενασχόλησή της με την Καμπάλα. » Οι μαθητές της Καμπάλα  έχουμε όλοι ένα κοινό στοιχείο: Θέλουμε όλοι να δημιουργήσουμε ειρήνη στον κόσμο. Θέλουμε να βάλουμε τέλος στο χάος και στον πόνο που υπάρχουν στον κόσμο. Θέλουμε να βάλουμε τέλος στο αδικαιολόγητο μίσος ανάμεσα στους ανθρώπους». Μέσω της Καμπάλα η Μαντόνα θέλησε να δημιουργήσει την εικόνα πνευματικού ανθρώπου και όχι αυτή του Υλιστικού Κοριτσιού. Αυτό βέβαια δεν καταλαβαίνουμε τι σχέση έχει με το φιλί στο στόμα που έδωσε στην Μπρίτνεϊ Σπηρς στην διάρκεια των βραβείων του MTV ή την χρησιμοποίηση της Καμπάλα για να
ξελογιάσει τον παντρεμένο αστέρα των Yankees «Αστορ Ροντρίγκεζ».
Η Καμπάλα όμως επηρεάζει και την τέχνη της Μαντόνα. Το 1998 η μεγάλη της επιτυχία «Ray Of Light» έχει καμπαλιστικές αναφορές. Ενώ έγραψε και το «Isaac» για τον Ισαάκ Λούρια, ένα από τους μεγαλύτερους διδασκάλους της Καμπάλα. Καμπαλιστικά είναι και τα δύο βιβλία για παιδιά που έχει γράψει. Επίσης  προωθεί το πρόγραμμα Πνευματικότητα για Παιδιά που είναι το ανάλογο πρόγραμμα του Καμπαλιστικού Κέντρου του Μπεργκ.
Η ομάδα του Μπεργκ έχει διεισδύσει και στην βρετανική εκπαίδευση με πολλά στοιχεία της Καμπάλα να διδάσκονται στην υποχρεωτική ύλη των σχολείων (καταλαβαίνετε τώρα γιατί κάποιοι θέλουν την κατάργηση  του μαθήματος Θρησκευτικών στην Ελλάδα). Τέλος το ντοκιμαντέρ «Είμαι Εγώ, επειδή είμαστε εμείς» που προβάλλεται αύριο στις «Νύχτες Πρεμιέρας» έχει αποκαλυφθεί από το Fox News, το σκληροπυρηνικό συντηρητικό κανάλι της Αμερικής, ότι είναι «προπαγάνδα της Καμπάλα».
Η Μαντόνα χρησιμοποιεί το πρόβλημα των παιδιών του Μουλάι που πεθαίνουν στην Αφρική από AIDS για να τα κάνει κατήχηση της Καμπάλα μέσω του προγράμματος «Πνευματικότητα για Παιδιά».
Υπ’ όψιν ότι τα παιδιά που στέλνονται στις ΗΠΑ για να σωθούν, διαμένουν σε χώρους του Καμπαλιστικού Κέντρου. Επίσης, χρησιμοποιεί εν αγνοία τους τον Μπίλ Κλίντον και τον Ντέσμοντ Τούτου για να προσδώσει κύρος στο φιλμ, αλλά στην ουσία για να περάσει κρυφά την προπαγάνδα της Καμπάλα????

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου