"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Όινκ, όινκ, όινκ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙ

thumb
Γράφει η Κουκίδα
Καλώς να μας έρθει σήμερα ο φίλτατος Όλι. Αυτός δεν είναι σαν τον Στρος Καν, ρέει φινλανδικό αίμα στις φλέβες του και δεν χαρίζει κάστανα. Έχει πάρει προσωπικά την κρίση χρέους στην ευρωζώνη και δεν είναι διατεθειμένος να αφήσει καμία Ελλαδίτσα να του χαλάσει τη μαγιά. Ο κύριος επίτροπος θέλει να βοηθήσει στην επιμήκυνση της αποπληρωμής του δανείου, όχι γιατί μας αγαπάει αλλά γιατί φοβάται μην τινάξουμε την ευρωζώνη στον αέρα.
Έρχεται με τις 10 εντολές ανά χείρας και όπλο την τέταρτη δόση του δανείου. Θα πει σε πολίτες και κόμματα με όχι τόσο κομψό τρόπο όσο το έκανε ο Ντομινίκ (πικ νικ, πικ νικ) ότι τα δύσκολα τώρα αρχίζουν και ότι καλά θα κάνουμε να βγάλουμε το  σκασμό γιατί στην Ευρώπη αποφασίζουν 15 νοματαίοι για εμάς και όχι ένας, ο Ντομινίκ (πικ νικ, πικ νικ).
Τα επιχειρήματα του Όλι αναμένεται να αποκρούσει με αποτελεσματικότητα η πρωθυπουργάρα μας, που αν μη τι άλλο ξέρει να αιχμαλωτίζει το κοινό του. Θα μείνει στην ιστορία η εξαιρετική ρητορική και γεμάτη ουσία ατάκα του: «Δεν ξέρω αν φαίνομαι γουρούνι, αλλά είμαι κι εγώ ένα γουρούνι. Και είμαι περήφανος που είμαι γουρούνι». Κι εμείς κι εμείς...
Όινκ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου