"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Jullian Assange: Φοβάμαι την έκδοσή μου στις ΗΠΑ

Λίγες ώρες μετά την αποφυλάκισή του, με περιοριστικούς όρους, ο JullianAssange εξέφρασε το φόβο του για...
 
Jullian Assange: Φοβάμαι την έκδοσή μου στις ΗΠΑ
...πιθανή έκδοσή του στις ΗΠΑ. «Δεν φοβάμαι πάρα πολύ την έκδοσή μου στη Σουηδία. Ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι η έκδοσή μου στις ΗΠΑ», είπε μιλώντας σε δημοσιογράφους στο Λονδίνο.
«Είχα ακούσει «φήμες» μέσω των δικηγόρων μου ότι αναμένεται να μου απαγγελθούν κατηγορίες στις ΗΠΑ», είπε ο Assange προτού οδηγηθεί σε σπίτι φίλου του στο Σάφολκ της Νοτιοανατολικής Αγγλίας.
Ο 39χρονος Αυστραλός υπερασπίστηκε τις αποκαλύψεις του WikiLeaks, που, όπως υποστηρίζει δείχνουν ότι οι διπλωμάτες «ήταν επιφορτισμένοι με κατασκοπεία» χωρίς να ενημερώνουν τις κυβερνήσεις των χωρών όπου εργάζονταν. Όπως είπε άλλωστε στο δικαστήριο «αναμένεται να δημοσιευτούν πολύ περισσότερες πληροφορίες».
Ο ιδρυτής του Wikileaks αφέθηκε το βράδυ της Πέμπτης ελεύθερος με αναστολή μετά από την καταβολή της εγγύησης.
«Ελπίζω να συνεχίσω τη δουλειά μου και να διακηρύσσω την αθωότητα μου σε αυτό το ζήτημα», ανέφερε από την πλευρά του ο Assange, σε δηλώσεις του στα σκαλιά του Ανώτατου Δικαστηρίου του Λονδίνου, όπου εμφανίστηκε μαζί με τους δικηγόρους του.
Ο ιδρυτής της WikiLeaks απελευθερώθηκε αφού κρατήθηκε για εννέα ημέρες σε φυλακή του Λονδίνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου