Το κρέας και το παγωτό γίνονται φθηνότερα
Νέα πτώση τιμών στη γερμανική αγορά
Ο μεγάλος ανταγωνισμός στο λιανικό εμπόριο και η μείωση της οικονομική και αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, διαμορφώνουν νέες τιμές στην αγορά. Για έκτη συνεχή φορά μειώνονται οι τιμές σε αγαθά πρώτης ανάγκης και σε αγαθά της εποχής. Ο περισσότερος κόσμος, τώρα με τον καλό καιρό, θα ψήσει στον κήπο ή στην αυλή του και θα καταναλωθεί έτσι πολύ κρέας. Αντί να ανεβούν οι τιμές του, μειώνονται μπροστά στο μεγάλο συναγωνισμό που επικρατεί. Το ίδιο συμβαίνει και με το ευρείας κατανάλωσης αγαθό, αυτή την καλοκαιρινή εποχή, το παγωτό. Κι εδώ παρατηρούμε μεγάλη μείωση των τιμών. Τα πολυκαταστήματα με τη λεγόμενη "λαική πελατεία", όπως ALDI, PENNY, LIDL και άλλα, μπήκαν στο μεγάλο συναγωνισμό προσέλκυσης πελατών με μείωση των τιμών τους σε πάρα πολλά προϊόντα. Αυτό είναι υπέρ του καταναλωτή και χρειαζόταν να πιεστούν οι τιμές και τα κέρδη των πολυεθνικών εταιρειών. Στην Ελλάδα θα ήταν ευχής έργο να γινόταν κάτι αντίστοιχο, που υποφέρει ο καταναλωτής με τη σκληρή και ανάλγητη συμπεριφορά των μονοπωλίων και των ΚΑΡΤΕΛ κάθε είδους. Σε λίγο θα ψάχνουν τον πελάτη με το τουφέκι!
kapistri
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου