"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Σημεία των καιρών;......
Καλώς Σας βρίσκω αδέρφια και περαστικά μου,γιατί δεν μου έφταναν τα προβλήματα Υγείας μου....ήρθαν και τα "Καλοπροαίρετα" της Google που έφτασαν στο σημείο να μου καταργήσουν το Μπλόγκ!Χωρίς λόγο και αιτία φαντάζομαι ή με κάποια "αιτία" επειδή προφανώς σε κάποιους ΔΕΝ άρεσαν τα άρθρα και τα σχόλιά μου;ΔΕΝ το γνωρίζω δυστυχώς,και ποτέ ΔΕΝ θα μάθω τους "λόγους"!....
Πάντως ΔΕΝ είναι "τυχαίο"ή τεχνικό το πρόβλημα, γιατί επαναλαμβάνεται το ίδιο έργο για τέταρτη φορά, αν δεν κάνω λάθος,που μου κατεβάζουν τα ρολά.Ας είναι καλά....αυτοί που προφανώς ζήλεψαν τη δόξα του εβδομηντάρη χομπίστα ερασιτέχνη μπλόγκερ,που την ώρα του περνάει δίχως βρομιές, ανώνυμες ή και επώνυμες καταγγελίες, συνεντεύξεις,συκοφαντίες,άδικες,άστοχες και ανούσιες κατηγορίες,παράλογες κριτικές κ.λ.π.μύρια όσα συμπαρομαρτούντα που από τη φύση τους "συνηγορούν" ενδεχομένως σε λήψη σκληρών, και όχι μόνο, μέτρων!...
Καλό Καλοκαίρι Αδέρφια...γιατί ενδέχεται να μας το ξανακλείσουν το μαγαζί οι απρόσκλητοι άγνωστοι "άσπονδοι" φίλοι,και προστάτες των οποίων την προστασία ποτέ ΔΕΝ ζητήσαμε γιατί ΔΕΝ υπήρχε κανένας απολύτως λόγος,οπότε όπως θα ήταν φυσικό, κι εμείς εκ των πραγμάτων και αφού δημόσια τους "ευχαριστήσουμε"αυτούς τους καλοθελητάδες,θα κατεβάσουμε κι εμείς με τη σειρά μας, με πολλή βαριά όμως τη Καρδιά, οριστικά πλέον,τα ρολά μας και θα σιγήσουμε!!!
@ Τότε λοιπόν..."Με μια αγάπη καινούργια(WordPress)θα χαράξουμε πορεία,εσύ (Google)θα ήσουνα για μας μια παλιά ιστορία"!.....


Αναρτήθηκε από Χ.Σ.ΖΗΣΑΚΗΣ
grafeas pezikou
http://thema-xronou.blogspot.com


Kavala/gr.21 juin 2010

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...../

1 σχόλιο:

  1. ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΒΛΕΠΩ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΟ!ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΚΙ ΑΓΑΠΗΤΗ ΚΕΧΑΡΙΤΩΜΕΝΗ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή