"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Αναφορικά με την «Τουρκική» σημαία! Ένα Βυζαντινό/χριστιανικό σύμβολο που «δανείστηκαν» οι Οθωμανοί

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα ,

    και λίγα λες ....

    Που να πας να σε ξεναγίσουν στην Έφεσσο και στα υπόλοιπα παράλια που έχουν Αρχαιολογικα μνημεία.

    Πριν 3 καλοκαίρια, ο πεθερός μου (που ήταν 2ος πατέρας μου) ήθελε να πάει και να δει καποια μέρη.
    Μικρασσιατικής καταγωγής βλέπεις, με γονείς που ζούσαν σε τουρκόφωνο χωριό , ήξερε αρκετά Τούρκικα για να μπορεί να συνεννοηθεί.
    Εκεί λοιπόν που χαζεύαμε τα αγάλματα, νασου ενα γκρουπ με μια Τουρκάλα ξεναγό.
    Στήνω αυτί και την ακούω να λεει πως όλα αυτα τα έφτιαξαν οι προγονοι της.... αναβω και κορώνω καθώς οι επιγραφες στα μαρμαρα ήταν στην Αρχαία Ελληνική.
    Το λέω στον πεθερό μου και κείνος κοκκίνησε οπότε και την φώναξε μιλώντας της Τούρκικα.
    Εκείνη χάρηκε που κάποιος ξένος μιλούσε τη γλώσσα της και έφερε όλο το γκρουπ κοντα μας.
    Τότε ο πεθερός μου τη ρωτησε :
    "Μήπως μπορείται να μου διαβάσετε και να μου εξηγήσετε τι γράφει εδω;" και τις έδειξε τις επιγραφες..
    Ταυτόχρονα εγω έκανα την μετάφραση στα αγγλικά για το γκρουπ που άρχισε να μαζεύετε τριγύρω μας.
    "Χμ .." απαντησε η κοπέλα , που στο κάτω κάτω τη δουλειά της έκανε " δεν μπορώ γιατί είναι Αρχαία Τουρκικά "
    Ξανα μεταφράζω την απάντηση στα αγγλικά και τότε ακούω τον πεθερό μου να λέει ... "έχω εδω μια νέα Ελληνιδα που διαβάζει Αρχαία Τούρκικα" και με δείχνει...
    Μου λέει τι της είπε .... κάνω την μεταφραση για το γκρουπ και αρχίζω να διαβάζω καθαρά και να εξηγώ τι γράφουν ...

    "Αρχαία Ελληνικά είναι , όπως σχεδόν όλα είναι Ελληνικά στη χώρα σας , άσχετα το τι λέτε εσεις στους ανθρώπους εδώ!"
    κάνει μεταβολή και φεύγει ... κάνω την μετάφραση και χαιρετώ... οι τουρίστες χειροκροτούν , η ξεναγός με κατεβασμένο κεφάλι ...

    Οπότε ... για την ημισέληνο θα χολοσκάσουν; εδώ μνημεία με γράμματα Αρχαίων έχουν και τα πλασάρουν για δικά τους!

    Ουφ! τα ' πα!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή