"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Τρίτη 18 Μαΐου 2010

ΝΕΥΡΟΛΟΓΟΙ-ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΟΙ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ -ΥΠΟΜΟΝΗ-ΚΟΥΡΑΓΙΟ

Σήμερα, ξύπνησα με μια απογοήτευση μέσα στην καρδιά μου.Με μια στενοχώρια που μου πίεζε το στέρνο.Εχτές είχα πάει πάλι σε ένα γιατρό.Μόνο που είχε άλλη ειδικότητα,Ρευματολόγος,αντί για Νευρολόγος.Του είπα το πρόβλημά μου , και πως ο τάδε γιατρός με παραπέμπτει σε αυτόν,δηλ. στην ειδικότητά του,και μου λέει το εξής: Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν Νευρολόγοι....είναι όλοι άσχετοι....και βέβαια δίκιο έχει ο άνθρωπος,αλλά άλλο είναι να το λες εσύ ο ανίδεος, και άλλο ένας γιατρός με εμπειρία και ειδίκευση.Μου έγραψε να κάνω κάποιες εξετάσεις,και όταν τις κάνω και τις δει να με συστήσει σε ένα δικό του Νευρολόγο.
Έφυγα πήγα σπίτι μου χάλια.....και τελικά κατάλαβα, πως αυτές οι καταστάσεις σου δημιουργούν ψυχολογικό πρόβλημα.....ενώ ψυχικά είσαι καλά,μέσα σε ανύποπτο χρόνο, ξαφνικά καταρρέεις.
Μέσα σε αυτούς τους 5 μήνες που ταλαιπωρούμαι με την υγεία μου,οι γιατροί είναι αυτοί που με ρίχνουν ψυχολογικά...Τόσο καιρό, δεν έχω συναντήσει έναν να με στηρίξει στο ελάχιστο ηθικά, με μια καλή  κουβέντα,και μια προτροπή για υπομονή ,παρά μόνο ύφος ανωτερώτητας και πολυξερίας , είδα στα πρόσωπά τους όλο αυτό το διάστημα της ασθένειάς μου.
Σήμερα , τώρα, προσπαθώ μέσα από την πίστη μου στον Θεό, να παλέψω την απαισιοδοξία που μου
μετάδωσε ο γιατρός που επισκέφτηκα εχθές και να μεταδώσω εγώ η ίδια δια του Παντοδύναμου Θεού στον εαυτό μου,την ελπίδα και την πίστη για ένα καλύτερο αύριο.
Αν και συ που διαβάζεις αυτό το κείμενο έχεις απογοήτευση και θλίψη,εγώ που είμαι τόσο ταλαιπωρημένη και εξουθενωμένη, σου λέω υπομονή, κουράγιο,θα έρθουν καλύτερες ημέρες....
Ο Θεός θα μας βοηθήσει...κι αν δεν πιστεύεις στο Θεό,(συγνώμη..υπάρχουν πολλοί) ναι πίστεψε πως θα έρθουν καλύτερες μέρες.
Δεν κάνω αναρτήσεις συχνά, με τα εσώψυχά  μου αλλά τώρα μου βγήκε αυθόρμητα!!! και σας ευχαριστώ που με ανεχτήκατε!!
Σας αγαπώ όλους σας από όλα τα μέρη της γης!!Μακάρι να σας ήξερα όλους προσωπικά...!!

3 σχόλια:

  1. "Εαυτούς και αλλήλους και πασαν την ζωή ημων Χριστώ τω Θεώ παραθόμεθα".Μονο απο αυτό βοηθιώμαστε και απο της ευχες-προσευχές των πιστών και των ιερέων.Όλα τα αλλα είναι ψευτικα.Προσπάθησε όσο μπορεις απο τους γιατρούς να βοηθηθείς αλλά την μεγαλήτερη βοηθεια περίμενέ την απο τον Θεό.

    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια φίλε george
    H απογοήτευση πολλές φορές έρχεται και φωλιάζει στη καρδιά μας ο Θεός να μας βοηθάει να ξεπερνάμε τις δυσκολίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΓ. ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΖΩ ΟΤΙ Η ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ Η ΠΟΛΥΝΕΥΡΟΠΑΘΕΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΓΡΙΠΗΣ Η1 Ν1 ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΕ ΕΞΑΡΣΗ ΤΟ 2009-11 ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΠΟΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΠΟΛΥΝΕΥΡΕΟΠΑΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΥΣΙΕΣ ΧΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΔΙΩΝ...ΚΑΙ ΑΛΛΑ......ΕΓΩ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΛΥΣΙΑ ΣΤΑ ΚΑΤΩ ΑΚΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΩ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΩΡΑ ΕΠΑΝΗΛΘΑ ΚΑΤΑ 90% ΠΕΡΠΑΤΑΩ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΡΕΞΩ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΖΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή