"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

ΔΑΚΡΥΑ ΘΛΙΨΗΣ, ΔΑΚΡΥΑ ΠΕΝΘΟΥΣ.

Χωρίς να το καταλάβω,άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια μου αυτά τα δάκρυα βλέποντας τα δυσαρέστα γεγονότα να διαδραματίζονται μπροστά μου, μέσα από την οθόνη της τηλεόρασης. Τα αυτιά μου άκουγαν και δεν μπορούσαν να πιστέψουν αυτά τα οποία σχολιάζανε οι δημοσιογράφοι.
Τρεις άνθρωποι νεκροί, από βόμβα μολότοφ,μέσα στην τράπεζα που εργάζονταν.
Ένας άντρας και δύο γυναίκες,εκ των οποίων η μία ήταν έγκυος!Θεέ μου ,Θεέ μου!
  Χωρίς λόγο,δίχως αιτία δολοφονήθηκαν,άραγε από ποιούς;
 Πάντως το μόνο σίγουρο είναι, όχι από τους διαδηλωτές!
Άνθρωποι της καθημερινότητας όπως εμείς,με όνειρα για το μέλλον τους για τη ζωή τους.               
Ποιός όμως είχε το δικαίωμα να τους την αφαιρέσει;
Η διαδηλωτές ,οι απεργοί ήταν 120.000 έτσι έλεγαν, είχε επιτυχία η πορεία αλλά το τίμημα πληρώθηκε με τρεις αθώες  ζωές.
Οι ηθικοί αυτουργοί του εγκλήματος έβγαιναν και αυτοί να κάνουν τις δηλώσεις τους....
Λυπούμαστε για την τραγωδία που έγινε,.....και ο ένας έριχνε τα βάρη στον άλλον, ο Καρατζαφέρης
κατηγορούσε το Κ.Κ.Ε ότι το κόμμα του ευθύνεται για ότι έγινε,ο Άδωνις Γεωργιάδης του ΛΑΟΣ
έκανε λεκτική επίθεση στην Λιάνα Καννέλη του Κ.Κ.Ε, ότι αυτοί πυροδότησαν την κατάσταση και
ευθύνονται για τα γεγονότα,και η αποκάλυψη επί της οθόνης, από την Λιάνα, για το τι η Κυβέρνηση θα ψηφίσει με      
το νομοσχέδιο και τις μεγάλες αλλαγές που θα γονατήσουν όλους τους Ελληνες..
Και εγώ άκουγα,κι έβλεπα,κι έκλαιγα.......Και οι ξένοι σχολιάζανε την κατάντια μας!Την Ελλάδα μας τους  νεκρούς μας, το καζάνι που βράζει,την οργή μας, την αγανάκτησή μας...τους δειλούς πολιτικούς
μας,το άγνωστο ζοφερό μέλλον μας, και ίσως όλης της Ευρώπης......
Και οι ένοχοι, όλοι αυτοί οι 300 της βουλής , να λένε τις αερολογίες τους, και τα παραμύθια τους.
Κύριοι, ποιός έχει την ευθύνη για όλα αυτά;
Ποιός έφερε σε αυτή τη άσχημη θέση την Πατρίδα μας και τον λαό της;
Γιατί δεν αναλαμβάνετε τις ευθύνες σας;Είστε όλοι ένοχοι και το γνωρίζετε.Μόνο που δεν έχετε τα
κότσια και την παλληκαριά να το παραδεχτήτε.Ο Ελληνικός λαός δεν είναι  ανόητος όπως εσείς
νομίζετε.Έχει καταλάβει τις κομπίνες σας, τη διαφθορά σας, τη σαπίλα σας, την ανηθικότητά σας..
Καταχραστήκατε χρήματα του δημόσιου ταμείου,κλέψατε και ξεγελάσατε την Ευρωπαϊκή Ένωση,και 20 χρόνια καλοπερνούσατε όλοι σας.Όλοι ξέρατε πως το ταμείο της Ελλάδας άδειαζε σιγά-σιγά,,,,εσείς το αδειάσατε!
Και αντί να λογοδοτήσετε στην Δικαιοσύνη,θέλετε να τιμωρηθούν οι φτωχοί, ο λαός.....οι Έλληνες.
Μας έχετε πουλήσει ήδη Κύριοι....Σε λίγο δεν θα έχουμε νησιά, μήτε Μακεδονία....και λυπάμαι
για σας...ναι γιατί είσαστε αδέλφια μας,,,,μα είστε όλοι Ιούδες.....και κλαίω για αυτό.....
Τα δάκρυά μου είναι για τους νεκρούς συμπολίτες μας, που άδικα έχασαν τη ζωή τους σήμερα και πενθώ για αυτους μαζί με όλο τον Ελληνικό λαό.
Tα δάκρυά μου είναι για τους συγγενείς και φίλους των αδικοχαμένων ανθρώπων και εύχομαι ο Θεός να απαλύνει το μεγάλο τους πόνο.
Τα δάκρυά μου είναι για τους Έλληνες και τον εαυτό μου, που θα υποστούμε το ζυγό που μας έβαλαν
οι κυβερνώντες οι πρίν και οι μετά και οι τωρινοί ,για την υπόλοιπη ζωή μας.
Τα δάκρυά μου είναι για αυτούς που δεν θα καταλάβουν ποτέ τα λάθη τους και θα αθωώνουν τον εαυτό τους χωρίς τύψεις φορώντας τη μάσκα της υποκρισίας και της ψευτιάς...

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ DROMEAS
.
     
.

2 σχόλια:

  1. αυτό που σκεφτόμουν χθες φίλη μου ανάμεσα σε όλα τούτα τα φοβερά, είναι πως προσωπικά αλλά και η γενιά μου, πρόλαβε να ζήσει έστω και κάποιες στιγμές χαράς και ξεγνοιασιάς, πρόλαβε έστω και για λίγα χρόνια να ονειρευτεί, να δράσει, να επιτύχει σε κάποια, να αποτύχει σε άλλα... οι σημερινοί 20άρηδες και 25άρηδες έχουν μπροστά τους ένα σκοτεινό τούνελ 15 χρόνων τουλάχιστον όπου θα φτύσουν αίμα για το αυτονόητο... κι αυτό είναι μια πραγματικότητα σκληρή και άδικη... αλλά είναι και στο χέρι τους να παλέψουν... ας παλέψουν λοιπόν για να ανατρέψουν αυτή τη μίζερη κατάσταση... άλλος δρόμος δεν υπάρχει... την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή σου μέρα φίλε μου nimertis!
    Tα πράγματα είναι δύσκολα...πολύ....
    Οι περισσότεροι νέοι σκέφτονται να μεταναστεύσουν...και γω συμφωνώ στην απόφαση αυτή...να παλέψουν σε τι;
    Έχουν καταλάβει την βρωμιά του συστήματος και δεν ασχολούνται με όλους αυτούς....
    Η μόνη λύση είναι να τιμωρηθούν οι ένοχοι, και να δώσουν την εξουσία σε νέους αδιάφθορους ανθρώπους.
    Να κατέβουν οι μεσίληκες διεφθαρμένοι!!και πουλημένοι!! και να πάνε μπροστά οι νέοι με καινούργιες ιδέες και ιδανικά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή