"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Φοβού, παντού.


Μου ήρθε κι εμένα με τον λογαριασμό της ΔΕΗ το "χαρατσι".
Άνεργος 4 χρόνια και σφραγίζω την κάρτα μου κάθε τρείς μήνες.
Το 2010 εντάχθηκα και στο κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ και όντως
απο τότε έχω την ανάλογη χρέωση. Για το "χαρατσι", που εξαιρούμαι
λόγω ανεργίας, πληροφορήθηκα οτι πρέπει να κάνω αίτηση απαλλαγής
στην ΔΟΥ, και όχι στην ΔΕΗ. Όπως και για άλλες πρόσφατες υποθέσεις
μου, ξεκινησα με την βεβαίωση του ΟΑΕΔ, οτι δηλαδή είμαι όντως
άνεργος. Καθώς βρέθηκα στον ΟΑΕΔ και ήδη είχα πάρει την βεβαίωση
συναντώ μιά αλλαφιασμένη κυρία για την ίδια βεβαίωση. Απο αυτήν
πληροφορήθηκα για όλα τα έγγραφα που απαιτεί η ΔΟΥ ωστε να γίνει
δεκτή η αίτηση απαλλαγής μου.
α) Ταυτότητα
β) Εκκαθαριστικό
γ) Φορολογική Δήλωση.
δ) Τίτλος Ιδιοκτησίας.
ε) Βεβαίωση Ανεργίας.
Μήπως παρατηρείτε κάτι παράξενο ή τελείως ηλίθιο και βλαμμένο;
Η Εφορία ζητά την δήλωση που κατέθεσα στην ίδια την Εφορία για
το περασμένο οικονομικό έτος. Γελώντας και θεωρώντας το γελοίο,
τηλεφωνώ στον Λογιστή μου και ρωτώ για το συγκεκριμένο έγγραφο
ο οποίος με βεβαιώνει οτι όντως πρέπει να το καταθέσω στην ΔΟΥ.
Δηλαδή :
η ΔΟΥ δέν έχει την φορολογική μου δήλωση που κατέθεσα σε αυτήν.

Χριστουγεννιάτικα και Πρωτοχρονιάτικα ΖΗΤΩ ΤΟ "Χαρτοβασίλειο"!
Αφού κατέθεσα την αίτηση κοιτώ την υπάλληλο περιμενοντας να μου
δώσει κάποιο αντίγραφο ή τέλος πάντων να μου πεί κάτι περαιτέρω.
Εκείνη με ένα χαμόγελο μου λέει απλώς "εντάξει, είστε έτοιμος".
Εγώ: Δηλαδή, τί εντάξει ; Θα μου δώσετε κάποιο χαρτί, κάτι ;
Υπα: Όχι, τίποτε. Εμείς πέραν του να δεχθούμε τις αιτήσεις δέν
     γνωρίζουμε τίποτε άλλο.
Εγώ: Μπορείτε να μου δώσετε αντίγραφο ή τον αριθμό πρωτοκόλλου;
Υπα: Αντίγραφο όχι, αλλα σημειώστε τον αριθμό πρωτοκόλλου.
Εγώ: Και με τον λογαριασμό της ΔΕΗ, τί θα γίνει ;
Υπα: Δεν γνωρίζουμε τίποτε για να σας πληροφορήσουμε.
Εγώ: Ευχαριστώ πολύ, γειά σας.
Υπα: Γειά σας.

Και τώρα τί ;
Κανένα εισόδημα, κανένα επίδομα, η γυναίκα μου γέννησε δύο παιδιά
[Ελληνόπουλα] και γι'αυτό δέν δικαιούται τίποτε, χωρίς ασφάλιση,
ζώντας κυριολεκτικά στα όρια με τις ελλεημοσύνες των συγγενών μας,
είμαι στο κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ απο το 2010, υπάρχει ένας
απλήρωτος λογαριασμός που περιέχει την κατανάλωση του ρεύματος και
το χαρατσι, και έχω καταθέσει την αίτηση απαλλαγής μου.
Δέν έχω απολύτως καμμία πληροφόρηση και σκέφτομαι να πάω στην ΔΕΗ
με την αίτηση του κοινωνικού τιμολογίου της για να δώ τί πιθανόν
μου ετοιμάζουνε. Πιθανώς με αυτό το "τεχνητό προηγούμενο" θα πάνε
σε "νόμιμη" διακοπή ρεύματος και μετά σε κατάσχεση της οικίας μου.
Δηλαδή ενώ :
το Υπουργείο Οικονομικών, η ΔΕΗ, η ΔΟΥ δέν με γνωρίζουν, αλλα μου
στέλνουν τουρκο-χρεόγγραφα πληρωμής και με εκβιάζουν ωστε εάν δέν
πληρώσω να μπορούν "νόμιμα" να "αρπάξουν" το σπίτι μου. ΖΗΤΩ ΜΑΣ!
Κι εγώ ΠΑΛΙ πρέπει να ξανα-αποδείξω το ποιός είμαι σε άλλο ένα και
μελετημένο "δήθεν λάθος" του κωλοκράτους που το έχουν καταλάβει και
το διοικούν χοντρόκωλοι φαφλατάδες μπούληδες αλλα δειλοί προδότες.

Είμαι Έλληνας ρε και η Ελλάδα μου αφαιρεί κρατήσεις απο 14ων χρονών.
Την Πατρίδα μου πλήρωνα και όχι εσάς που δέν είχατε ποτέ κάτι τέτοιο.
Το οτι έρχεστε εσείς τα κολεγιόπαιδα να ξεπληρώσετε τις "υποτροφίες
σας" με το να μου αρπάξετε το σπίτι μου δέν σημαίνει οτι θα καθίσω
και θα σας καμαρώνω κι όλας. Αντίθετα θα "σημάνει" μεγάλη, μιά πολύ
μεγάλη "καμπάνα για εσάς". Άλλη μία που θα προστεθεί στις πολλές
άλλες καμπάνες που σφυριλατούνται και ετοιμάζονται κρυφά σε κάθε
Ελληνική Οικογένεια αλλα και που κανείς δέν μπορεί να προβλέψει τον
λόγο που θα σημάνουν για εκείνη την ημέρα και την ώρα μόνον για εσάς.
Για Δικαιοσύνη ή για Κηδεία, είναι άγνωστο και εξαρτάται παντελλώς
απο την δική σας "καλή σας διαγωγή". Με την μέχρι τώρα "διαγωγή σας"
δυστυχώς δέν "μαζεύετε" ευχές αλλα κατάρες και με τόσες κατάρες το
μόνο σίγουρο είναι οτι εσείς ευθύνεστε εξ ολοκλήρου για όλους τους
τρελλούς που θα σας "βάλουν στο μάτι" απο μπαλκόνια, δένδρα, δρόμους,
λόφους, αυλές, ταράτσες, καράβια, γέφυρες, αυτοκίνητα, ουρανό και γή,
παντού γύρω σας, ακόμη και έξω απο την Ελλάδα, οπου καταφύγιο και
ησυχία θα ψάχνετε αλλα, κι εσείς προδομένοι, δέν θα βρείτε πουθενά.
Έλληνες αλλα και Φιλλέλληνες υπάρχουν παντού ανα τον πλανήτη Γή.
Ότι έχετε θα το χάσετε, αλλα ο ύπνος σίγουρα θα είναι το χειρότερο.
Όσο σκούζετε "ηρωϊκά" οτι θα μας σώσετε ενω θέλετε να μας εξαφανίσετε,
όσο υπογράφετε κάθε νέα σας προδοσία ως Νόμο Του Κράτους,
όσο ανοίγετε νέο πόλεμο εναντίον όλων των Ελλήνων που κοροϊδεύετε,
εσείς οι λίγες φρουρούμενες "πα-πουτσωμένες γατούλες" μας φέρνετε
πιο κοντά "να τα πάρουμε γεμάτα στα χέρια" και να γίνουμε πολλοί,
μα πάρα πολλοί, εκατομμύρια αστακοί αλα "ρομπεν των Ελλήνων".
Στην "καλλύτερη για εσάς", όπως στα παραμύθια, εκείνο το δικό μας
"και ζήσαν αυτοί καλά" προυποθέτει εσείς να δικαστείτε απο άγνωστους
σε εσάς δικαστές ως Εθνο-Προδότες και να πληρώσετε για τα εγκλήματά
σας, ενω εμείς θα έχουμε την χαρά να σας βλέπουμε δικαιωμένοι να τα
πληρώνετε σε καταναγκαστικά έργα μέχρι τα βαθιά σας γεράματά.
Πόσο θα χαρώ να σας βλέπουν όλοι γερασμένους παπούδες, φρουρούμενους
αλλυσσοδεμένους εγκληματίες να σκάβετε προσφέροντας κοινωνικό έργο
για να φτιαχτούν νέοι δρόμοι στον τόπο που εσείς κάποτε διαλύσατε.
Δρόμους και πεζοδρόμια που θα πατούν χαρούμενα τα δικά μας παιδιά,
αυτά που κάποτε εσείς κάνατε το πάν για να τα σκοτώσετε αδίστακτα.
 http://seegreek.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου