"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Ζαν-Μαρί Λεπέν: «Εγώ, λυπάμαι, δεν είμαι Charlie»

 Ζαν-Μαρί Λεπέν: «Εγώ, λυπάμαι, δεν είμαι Charlie»

«Λυπάμαι, εγώ δεν είμαι Charlie» δήλωσε ο ιδρυτής του Εθνικού Μετώπου (FN) Ζαν-Μαρί Λεπέν, απορρίπτοντας το σύνθημα που έχει ευρέως διαδοθεί από την Τετάρτη μετά την επίθεση εναντίον των γραφείων της σατιρικής εφημερίδας με αποτέλεσμα τον θάνατο 12 ανθρώπων.
 
«Σήμερα, λένε: "Όλοι μας είμαστε Charlie, εγώ είμαι Charlie". Σε ό,τι αφορά εμένα, λυπάμαι, δεν είμαι Charlie», είπε ο Λεπέν.

«Με έχει συγκινήσει ο θάνατος 12 Γάλλων συμπατριωτών μας όμως εγώ δεν πρόκειται να αγωνιστώ προκειμένου να υπερασπιστώ το πνεύμα της Charlie που είναι ένα αναρχο-τροτσκιστικό πνεύμα που είναι απόλυτα ανατρεπτικό με την πολιτική ηθική» επισήμανε ο Λεπέν σε ένα βίντεο που αναρτήθηκε στον ιστότοπό του, όπου υπενθύμισε επίσης ότι η εφημερίδα είχε ζητήσει τη διάλυση του Εθνικού Μετώπου.

O ιδρυτής του ακροδεξιού κόμματος, του οποίου επικεφαλής σήμερα είναι κόρη του Μαρίν, επανέλαβε ότι η σατιρική εφημερίδα υπήρξε «εχθρός του Εθνικού Μετώπου καθώς ζητούσε τη διάλυσή του μέσω της συγκέντρωσης υπογραφών» πριν από λίγο καιρό.

Ο ίδιος καταδίκασε επιπλέον την πορεία προς τιμή των θυμάτων που έχει προγραμματιστεί την Κυριακή στο Παρίσι, την οποία έχουν «ενορχηστρώσει τα μέσα μαζικής ενημέρωσης».

«Ο τρόπος με τον οποίο αυτό ενορχηστρώθηκε μου θυμίζει τις παρόμοιες διαδηλώσεις που είχαν οργανωθεί (στο παρελθόν) με τη συνέργεια των μέσων ενημέρωσης περιλαμβανομένων των μέσων που στηρίζουν τα δεξιά κόμματα» επισήμανε ο ίδιος.

Το Εθνικό Μέτωπο δεν έχει προσκληθεί στην αυριανή «δημοκρατική πορεία» στην οποία θα συμμετάσχουν σχεδόν όλα τα πολιτικά κόμματα, οι συνδικαλιστικές ενώσεις, όπως και πολλοί ηγέτες ξένων χωρών.

«Θα βρούμε άλλα μέσα για να ταυτιστούμε με τους Γάλλους» διαβεβαίωσε η Μαρίν Λεπέν. Η ίδια έχει καταγγείλει από την Τετάρτη «μία τρομοκρατική επίθεση που διέπραξαν φονταμενταλιστές ισλαμιστές».

Ο πατέρας της εξέφρασε την εκτίμηση σήμερα ότι «αυτό το τρομοκρατικό φαινόμενο συνδέεται κυρίως με το φαινόμενο της μαζικής μετανάστευσης».
 tanea.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου