"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Το μυστήριο με τον πίνακα του Παπανδρέου



Το μυστήριο με τον πίνακα του Παπανδρέου

Μεγάλος θόρυβος ξέσπασε στην ελληνική μπλογκόσφαιρα, κυρίως, με την «εξαφάνιση» ενός γνωστού πίνακα ζωγραφικής από το γραφείο του πρωθυπουργού στο Μέγαρο Μαξίμου.

Όντως, εδώ και αρκετό καιρό τον συγκεκριμένο τοίχο του πρωθυπουργικού γραφείου κοσμούσε ένας πίνακας του Θεόδωρου Βρυζάκη που ολοκληρώθηκε το 1858 και που θεωρείται το πρώτο ζωγραφικό έργο της μετα- επαναστατικής Ελλάδας. Πρόκειται για τον πίνακα «Η Ελλάς Ευγνωμονούσα», μία αλληγορία όπου η Ελευθερία και η Παναγία ταυτίζονται με τους οπλαρχηγούς του Αγώνα να προσκυνούν.

Ο πίνακας αυτός ήταν επιλογή του κ. Κώστα Καραμανλή. Ως γνωστόν τα δημόσια κτήρια και ως εκ τούτου και το Μέγαρο Μαξίμου δανείζονται συνήθως ζωγραφικούς πίνακες από την Εθνική Πινακοθήκη. Ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου λοιπόν επέλεξε έναν άλλο έργο ζωγραφικής για να τον τοποθετήσει στο γραφείο του. Πρόκειται για τον πίνακα με τίτλο «Δελφοί», έναν πίνακα έντονης κυανής απόχρωσης με ένα σκίσιμο. Ο πρώην πρωθυπουργός της Δανίας και νυν Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ κ. Ράσμουνσεν, εντυπωσιάστηκε κατά την προ ημερών επίσκεψή του στο Μαξίμου από το deep blue του πίνακα και ρώτησε τον πρωθυπουργό σχετικά με το μήνυμα του καλλιτέχνη. Ο κ. Παπανδρέου εξήγησε με λεπτομέρειες αλλά και θέρμη τις εντυπώσεις του από την καλλιτεχνική αυτή δημιουργία, όπως υποστηρίζουν οι συνεργάτες του πρωθυπουργού.

Δεν ήταν λοιπόν ούτε τηλεοπτικό φόντο, ούτε κάποια άλλη decoration της στιγμής για την τηλεοπτική συνέντευξη. Ούτε προφανώς ανιχνεύεται κάποια θεωρία συνομωσίας πίσω από την «εξαφάνιση» της «Ευγνωμονούσης Ελλάδος» η οποία, προφανώς, ξαναγύρισε στον χώρο της Εθνικής Πινακοθήκης.
 
από τον  Ελληνόψυχο

Σχόλιο ΕΨ: Κενός ο νους, κενός και ο πίνακας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου