"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Πάλεψα πολύ με τον εαυτό μου σκεπτόμενη να κάνω αυτή την ανάρτηση; Η να μη την κάνω;
Σήμερα διάβαζα την ιστορία της Αμαλίας,ξανά.και ξανά.Διάβαζα και σκεπτόμουνα,και
προσπαθούσα να μη κλάψω,έχω κλάψει πολύ εδώ και 4 μήνες με την ασθένειά μου και
την ταλαιπωρία μου,που με πονάνε τα μάτια μου όταν διαβάζω,κάτι που αποφεύγω να το
κάνω τακτικά.
Ο καιρός έχει περάσει,και και εγώ ακριβή διάγνωση δεν έχω...Βέβαια έχω μια μικρή
βελτίωση,αλλά και πάλι δυσκολεύομαι να βγω έξω και να περπατήσω μέσα στο κόσμο.
Τα βήματά μου είναι μικρά,και ασταθή, που αν κάποιος με σπρώξει θα πέσω κάτω.
Ετσι κυκλοφορώ με μια μαγκούρα για στήριγμα,αλλά μόνο μέσα στο σπίτι.
Παίρνοντας θάρρος από το blog της Αμαλίας, και μη βρίσκοντας μέσα κάποιο γιατρό
νευρολόγο της προκοπής ,εκτός από τον κ. Σαρμά,που είναι στην Επαρχία, τολμώ να
ρωτήσω μήπως κάποιος γνωρίζει ένα γιατρό ώστε να μου δώσει και αυτός τα επιστημονικά
του φώτα,μήπως και γίνει η διάγνωση, και φυσικά μετά και η θεραπεία.
Για όσους δε γνωρίζουν τη περίπτωσή μου, νόσησα το χειμώνα με τη ίωση Η1 Ν1 με χτύπησε στο αναπνευστικό μου σύστημα, και μετά από 20 μέρες στο κεντρικό νευρικό σύστημα.
Νοσηλεύτηκα σε 3 νοσοκομεία, χωρίς όμως ακριβή διάγνωση και από τα τρία.
Ευχαριστώ πολύ τους φίλους μου που μου συμπαρασταθήκαν,αν όμως κάποιος από εσάς
γνωρίζει ένα καλό γιατρό Δημόσιου Νοσοκομείου ας μου γράψει.....

13 σχόλια:

  1. Καλημερα,και κουραγιο!!!
    Επικοινωνησα με καποιους φιλους γιατρους που εμπιστευομαι.
    Μου ειπαν για καποιον γιατρο στην ΘΕΣ/ΝΙΚΗ.
    Περισσοτερα θα γνωριζω την Δευτερα.Θα σε ενημερωσω.
    Ολα θα πανε καλα.Ηθικο ακμαιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σου εύχομαι ολόψυχα
    την άκρη να τη βρεις
    πάλι γερή και δυνατή
    όρθια να σταθείς.

    εύχομαι να ΄χεις δύναμη
    να τ΄ αντιμετωπίσεις,
    και να πιστεύεις πως μπορείς
    στο τέλος να νικήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι να είναι περαστικά! Δυστυχώς δεν ξέρω κάποιον γιατρό νοσοκομείου στην Αθήνα. Θα έχω τον νου μου, αν ακούσω για κανέναν, θα σου πω.
    Ευχές για το καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια διευκρινηση.
    Εκανες και το εμβολιο;;;
    Κι αν μπορεσουμε να βρουμε γιατρο σε Δημοσιο Νοσοκομειο στην Θεσ/νικη θα μεινεις στην αγωνια και στους απελπισμενους στιχους και στις προσευχες;;;
    Αυτο δεν ειναι δυνμη ,ειναι ηττοπαθεια.
    Ας βρεθει γιατρος και για ο,τι αλλο χρειασθει εδω ειμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΞΗΜΕΡΑΚΗ ΦΑΝΗ!
    Σε ευχαριστώ για τις ευχές
    και τα κσλά σου λόγια,
    θα ΄θελα πάλι να σταθώ
    στα δύο μου τα πόδια!

    Δύναμη θέλω και ζητώ,
    να το αντιμετωπίσω
    και το πιστεύω πως μπορώ,
    στο τέλος να νικήσω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΙΚΟ!
    Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου,
    και το μύνημά σου.
    Στην ειδικότητα του Νευρολόγου,είναι δύσκολο
    να βρείς γιατρό καλό. Εύχομαι να βρεθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ taspa!
    Δεν έκανα το εμβόλιο !
    Αν βρεθεί ο γιατρός στη θεσσαλονίκη,
    έχω πρόβλημα μετακίνησης και διαδρομής.
    Για να μετακινηθώ,μου χρειάζεται άτομο
    δίπλα μου,όταν βγω έξω,και έχω ταλαιπωρίσει
    πολύ τους δικούς μου 4 μήνες τώρα,αλλά έχω
    κουραστεί και εγω να παρακαλάω,πηγαίνετέ με
    εδώ ή εκεί.Ναι, το πιο κουραστικό είναι να
    θέλεις τη βοήθεια του άλλου,και να εξαρτάσαι
    από αυτόν.Εύχομαι κανείς να μην βρεθεί σε
    αυτή τη δύσκολη θέση....
    Ισως να σου φάνηκαν απελπισμένοι οι στοίχοι,
    μπορεί και να είμαι...δεν ξέρω....πάντως ο
    εαυτός μου δεν είμαι...οι προσευχές μόνο μου
    έμειναν από ένα παλιό κομμάτι του εαυτού μου,
    το μόνο θετικό,πως δεν έχασα την πίστη μου.
    Ηττοπάθεια; Μάλλον κούραση....
    Και πάλι σε ευχαριστώ..μέσα από την καρδιά μου
    Σε φιλώ καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν χρειασθει να μετακινηθεις δεν εισαι μονη σου,υπαρχουμε και μεις.
    Πες μου καποιος φιλος ρωτα αν επισκεφθηκες το Αιγινητειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΦΙΛΗ ΜΟΥ taspa!
    Πριν μπω στο (3) νοσομείο, πέρασα και από κει
    πριν δυο μήνες περίπου,άλλά δεν με κράτησαν
    για εισαγωγή διότι δεν είχαν κρεβάτι.
    Και μετά από κει μπήκα στο άλλο Δημόσιο νοσοκομείο, που τελική διάγνωση δε μου έβγαλαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. για να πω την αλήθεια, φίλη μου Δρομέα, δεν έχω προσωπικά κάποια ανάλογη γνωριμία για να σου συστήσω, όμως με άγγιξε πολύ αυτή η ανάρτηση με το σοβαρό, όπως φαίνεται ζήτημα της υγείας σου. εύχομαι φίλη μου να θεραπευθείς, ειλικρινά και μέσα από τη καρδιά μου στο εύχομαι!!! τις πιο όμορφες σκέψεις μου σου στέλνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ μου φίλε nimertis!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και το
    ειλικρινό σου ενδιαφέρον!
    Εγώ εύχομαι όλοι οι άνθρωποι να είναι καλά,
    και ποτέ να μην αντιμετωπίσουν πρόβλημα υγείας!
    Σε χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γειά σου.Σου στέλνω κάποιες γενικές πληροφορίες γιατί δεν γνωρίζω κάποιον γιατρό,αλλά ούτε και σε ποια βρίσκεσαι.Η συμβουλή μου είναι πρώτα να επικοινωνείς απο το τηλέφωνο,και μετά να μετακινήσε.Αν ψάξεις τη λέξη Επεμβατική Ακτινολογία,θα βρεις πολλές πληροφορίες και εφαρμογές.Ενδεικτικά σου στέλνω μερικές. Η Μονάδα Έρευνας Ακτινολογίας και Απεικόνισης του ‘Ευγενιδείου’, Το τμήμα Επεμβατικής Ακτινολογίας στο Αρεταίειο, Ευαγγελισμό, Λαϊκό, Γ.Ν. « Γ. Γεννηματάς», Γ.Ν. «Ερυθρός Σταυρός», 251 και 401 Στρατιωτικά Νοσοκομεία, το Ναυτικό Νοσοκομείο ,Κωνσταντοπούλειο νοσοκομείο, ΚΑΤ, Ιπποκράτειο, Μεταξά ,Σωτηρία.
    Στον ιδιωτικό τομέα τμήματα Επεμβατικής Ακτινολογίας έχουν το θεραπευτήριο ‘Υγεία’, το Ιατρικό Κέντρο, το Ερρίκος Ντυνάν, το Ιασώ General , η Κεντρική Κλινική και το Metropolitan. Στη Θεσσαλονίκη είναι το Διαβαλκανικό και η Γενική Κλινική.
    Το 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επεμβατικής ακτινολογίας το οποίο οργανώνεται από την Ελληνική Εταιρεία Επεμβατικής Ακτινολογίας, Αγγειοακτινολογίας και Νευροακτινολογίας από 29-31 Μαΐου στο Ιατροβιολογικό Ίδρυμα Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών έχει σκοπό να εκπαιδεύσει νεώτερους ιατρούς ακτινολόγους ούτως ώστε η επεμβατική ακτινολογία να εξασκείται όχι μόνον στα αστικά κέντρα αλλά και σε περιφερειακά νοσοκομεία και όλοι οι ασθενείς να έχουν την δυνατότητα να ωφεληθούν από αυτήν.
    Στην Ελλάδα σήμερα υπάρχουν Δημόσια τμήματα Επεμβατικής Ακτινολογίας εκ των οποίων άλλα είναι εκτός Αθήνας , όπως το νοσοκομείο Παπανικολάου ,το νοσοκομείο Παπαγεωργίου, το Ιπποκράτειο και το ΑΧΕΠΑ στην Θεσσαλονίκη, το ΠΕΠΑΓΝΥ στην Κρήτη, το ΠΓΝ Αλεξανδρούπολης και Λάρισας και Ιωαννίνων.
    Όπως ο επεμβατικός καρδιολόγος επεμβαίνει στα αγγεία της καρδιάς και αποκαθιστά στενώσεις με χρήση μπαλονιού ή μεταλλικού νάρθηκα, ο επεμβατικός ακτινολόγος έχει την δυνατότητα να παρέμβει σε όλα τα άλλα αγγεία όπως ,οι καρωτίδες, οι αρτηρίες των νεφρών ,των άνω και κάτω άκρων.Και μια ποιο πρακτική συμβουλή για να δυναμώσεις,αν μπορείς να πάρεις βασιλικό πολτό. Εύχομαι να γίνεις γρήγορα καλά.
    Μαρίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή