"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Τρίτη 27 Απριλίου 2010

POLL- ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ.

Αυτή η ανάρτηση είναι χαρισμένη με πολύ αγάπη,
σε όλους αυτούς που ψάχνουν να βρούν το φίλο τους.
Εγώ τον βρήκα, μια μέρα, που ήμουν πολύ δυστυχισμένη.
Ξέρω πως είναι πάντα δίπλα μου,και θα μου συμπαραστέκεται
σε κάθε δυσκολία μου, και πολλοί από εσάς τον έχουν και 
δικό τους φίλο.....
Οι στίχοι είναι από το  τραγούδι των POLL και είναι ένα  από
τα αγαπημένα μου τραγούδια.

Ψάχνω να βρω τον φίλο μου
που έζησε χιλιάδες χρόνια πριν.
Είχε κι Αυτός μακριά μαλλιά,
και δίδασκε Αγάπη στη ψυχή.


Ψάχνω να βρω τον ήλιο μου
που χάθηκε ψηλά σ΄ένα βουνό.
Εσταύρωσαν το φίλο μου 
αντί να πουν σ΄Αυτόν Ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου