Οταν η βυζαντινή αγιογραφία συναντά το σύγχρονο γκράφιτι, ένα εικαστικό θαύμα γεννιέται.

Μεξικό,
«Nomada», 2014. Διαστάσεις 21Χ5 μ. Μια νομαδική φυλή ζωγραφισμένη με
συμβολικό τρόπο. Εργο επικεντρωμένο στις οικουμενικές αξίες και στα
συναισθήματα -αντί των υλικών αγαθών- που μεταφέρουν πίστη, αγάπη, χαρά,
λύπη, μουσική, εργασία, γνώση, συλλογικότητα. Με τα κορίτσια του
Κέντρου Κοινωνικού Προσανατολισμού Νεανίδων του Κερέταρο στο Μεξικό
Η υπογραφή του, όμως, βρίσκεται στους τοίχους αρκετών μεγάλων πόλεων της υφηλίου: Αθήνα, Γαλλία, Βουλγαρία, Αγγλία, Ιρλανδία, Ουκρανία, Αυστρία, Λιθουανία, Ελβετία, Νορβηγία, Μεξικό.
Στην παρούσα φάση η ατομική του έκθεση λαμβάνει χώρα στο Τορίνο, ενώ πέρυσι έργα του φιλοξενήθηκαν στη βρετανική πρωτεύουσα.
Ζωγραφίζοντας από τα δέκα του χρόνια, ξεκίνησε σπουδές βυζαντινής ζωγραφικής στα 13 του με δάσκαλο τον Γιώργο Κόρδη, εργάστηκε μαζί του επί πενταετία στην εικονογράφηση ορθοδόξων ναών και παράλληλα ανέπτυσσε το προσωπικό ζωγραφικό του ιδίωμα.
Εχοντας επιπλέον εμπειρία ως graffiti artist συνεχίζει, όπως εξηγεί, με μεγάλες τοιχογραφίες σε δημόσιους χώρους, κάτι που φέρει μοναδική αξία, καθώς είναι η πρώτη φορά που η μνημειακή βυζαντινή τέχνη συναντά ένα μοντέρνο κίνημα με μεγάλη αλληλεπίδραση, όπως η street art.

Μεταμόρφωση,
εγκαταλελειμμένη αντιπροσωπεία Renault, «Η γραμμή της Ζωής», 2013.
Διαστάσεις: 6Χ2,3 μ. Συνεργασία με τον καλλιγράφο Σιλαΐδη
Η σύνδεση
Κάθε φορά συνδέει το περιεχόμενο της τοιχογραφίας με τον τόπο και τον χρόνο, χωρίς όμως άμεσες αναφορές.
«Κάποτε ήθελα να φτιάξω σε έναν τοίχο τον μύθο του Θησέα αντεστραμμένο, δηλαδή τον Μινώταυρο να έχει σκοτώσει τον Θησέα και να τον σέρνει νεκρό. Ηθελα να σκεφτεί κάποιος ότι σήμερα δεν υπάρχουν ήρωες και ότι συχνά είναι οι κακοί αυτοί που επικρατούν. Ο κύριος στον οποίο ανήκε ο τοίχος μού ζήτησε στο πρόσωπο του Μινώταυρου να ζωγραφίσω τον Γιώργο Παπανδρέου. Ε, αυτό δεν θα το έκανα ποτέ... Πρώτον, είναι κιτς, και δεύτερον, ο Παπανδρέου κάποια στιγμή έφυγε, ο Θησέας όμως είναι πάντα εδώ...».

Ιμπιζα,
Ισπανία, «Ικαρος», 2014. Διαστάσεις: 10Χ3 μ. Μια προσωπική θεώρηση του
μύθου: Ο Ικαρος θέλοντας να εκδικηθεί τον ήλιο τον παίρνει μαζί του στην
πτώση του προς τον θάνατο
Κατερίνα Ροββά
.ethnos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου