"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

ΛΟΓΙΑ ΗΡΩΩΝ ΑΠΟΘΑΝΟΝΤΩΝ

«Είναι θέλημα Θεού. Είναι κοντά μας και βοηθάει, γιατί πολεμάμε για την πίστι μας, για την πατρίδα μας, για τους γέρους γονιούς, για τα αδύνατα παιδιά μας, για την ζωή μας, την λευτεριά μας…Και όταν ο δίκαιος Θεός μας βοηθάει ποιος εχθρός ημπορεί να μας κάνει καλά…;».
(Θεόδωρος Κολοκοτρώνης) 
 


Κι’ όσο αγαπώ την πατρίδα μου δεν αγαπώ άλλο τίποτας. Ναρθή ένας να μου ειπή ότι θα πάγη ομπρός η πατρίδα, στρέγομαι να μου βγάλη και τα δυό μου μάτια. Ότι αν είμαι στραβός, και η πατρίδα μου είναι καλά, με θρέφει, αν η πατρίδα μου αχαμνά, δέκα μάτια νάχω, στραβός θανά είμαι. Ότι σ΄αυτείνη θα ζήσω, δεν έχω σκοπό να πάγω αλλού».
(Ιω. Μακρυγιάννης)               


4 σχόλια:

  1. Αυτοί ήταν πατριώτες και αγαπούσαν την πατρίδα τους αγνά και με πάθος δίχως συμφεροντολογικά κίνητρα.Σημερα αυτοί που προβαλονται ως πατρώτες και ως συνπρωθυπουργοί είναι χειρότεροι απο αυτούς που την πολεμούν.Καλο σου βραδυ και ας ευχηθούμε ότι καλύτερο για αυτή την ερημη ψαροκώσταινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ουσιαστικός πατριωτισμός, λόγια ψυχής... αθάνατα! την καλημέρα μου φίλη Δρομέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε μου george
    πολέμησαν για την πατρίδα και απολαύσαμε
    ελευθερία!Μακάρι να δούμε πάλι Ήρωες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε μου nimertis
    Aθάνατα και πάντα επίκαιρα....
    Διαχρονικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή