"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Θέλω να πω ένα μεγάλο <<ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ>>
Στον αδελφό μου, που μου στάθηκε δίπλα μου 
και εξακολουθεί να με τρέχει στα νοσοκομεία,
και στον πατέρα μου που παρά την ηλικία του
τρέχει κι αυτός όσο μπορεί, σε αυτό το πρόβλημα
που έχω με την υγεία μου.
Επίσης την Γιώτα, την Κων/να, που με αγάπη 
μου συμπαραστέκονται ,και όλους όσους με 
στηρίζουν με την αγάπη τους.......

2 σχόλια:

  1. Γρηγορη ανάρωση απο την ασθένια σου και παντα "σιδερένια" να μας είσαι.ΚΑΛΉ ΥΠΟΜΟΝΉ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλέ μου φίλε george-zampiakis
    Σε ευχαριστώ πολύ!!
    Εύχομαι και εγώ ο Θεός να κάνει χάρη
    στη ζωή μου και να συντομεύσει τη
    δοκιμασία μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή