"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΛΙΚΗ ΗΜΑΘΙΑΣ Ο ΑΤΥΧΟΣ ΑΝΔΡΑΣ Norman Atlantic: Η συγκλονιστική μαρτυρία της κόρης του νεκρού Κων. Κουφόπουλου


 


Αναγνωρίστηκε ο δεύτερος Έλληνας νεκρός του Norman Atlantic. Πρόκειται για τον Κωνσταντίνο Κουφόπουλο από τη Μελίκη Ημαθίας, 47 ετών. Το πτώμα του άτυχου άνδρα βρέθηκε στη θάλασσα.
Χθες το protothema.gr είχε επικοινωνήσει με την κόρη του: «Ο αδερφός μου και η μητέρα μου πέτυχαν στο τηλέφωνο έναν γνωστό του μπαμπά μου που ήταν μαζί στο πλοίο. Μας είπε, πως το βράδυ λίγο πριν ξεσπάσει η φωτιά ήταν μαζί και έτρωγαν και έπιναν μπύρα. Μετά μας είπε πως χωρίστηκαν γιατί πήγαν για ύπνο. Από την ώρα που ξέσπασε η φωτιά δεν τον ξαναείδε. Είπε όμως πως μπορεί και να μην τον πρόσεξε πάνω στην ταραχή του».
«Επίσης στις 4:00 το πρωί χθες ένας συνάδελφος του μπαμπά μου, που ήταν μαζί στο πλοίο, έστειλε μήνυμα στο αφεντικό του. Δεν έχουμε όμως από χθες καμία επαφή, δεν μπορέσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί του. Πάντως είμαι βέβαιη πως σε ένα κανάλι μιλούσαν κάποιοι ζωντανά μέσα από το καράβι και άκουσα την φωνή του μπαμπά μου, που του έλεγε "πες τους καιγόμαστε". Ανησυχούμε πάρα πολύ, δεν ξέρουμε τι γίνεται. Κοιτάμε συνέχεια τις λίστες και δεν έχουμε δει ακόμα το όνομά του»», είπε ακόμα το κορίτσι.
 patrastimes.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου