"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου
σε όσους εργάζονται στο χώρο της εργασίας μου,και μου συμπαραστάθηκαν αυτό το διάστημα στη μεγάλη δοκιμασία
που πέρασα,και που εξακολουθώ να περνάω  με το θέμα της
υγείας μου.
Ευχαριστώ τον διευθυντή του τμήματος όπου εργάζομαι  τον
κύριο (Σταύρο), τους προϊσταμένους μου (Γιώργο )και (Δημήτρη),
και τους υπόλοιπους, την καλή μου φίλη και υπεύθυνη του τμήματος (Νίκη),
την Κατερίνα, την Ελευθερία, την Γεωργία,την Δήμητρα,
την Ελένη,την Όλγα,την ΄Ερη,την Βαγγελιώ,την Βασούλα,
την Γιάννα,την Ρόζα,την Χαρά,την Γιώτα,την Μαρία,την Λουκία,και όλες όσες δεν μπορώ να θυμηθώ......συγχωρέστε με...
Ευχαριστώ γνωστούς και φίλους,ανθρώπους της εκκλησίας,
συγγενείς,και όλους εσάς από τα blog ,για τα καλά και
παρηγορητικά σας λόγια......Έχετε όλοι την αγάπη μου..!!!

2 σχόλια:

  1. Kαι εσύ καλή μου φίλη,

    την δική μου αγάπη την έχεις και τις δικές μου ευχές και εύχομαι ο καλός Θεός να σε συντροφεύει παντοτινά και εύχομαι πολύ γρήγορα να αισθανθείς πολύ καλύτερα και να ξεπεράσεις κάθε κίνδυνο.

    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tι να πω εγώ για τα δικά σου όμορφα και
    καλά λόγια καλή μου angel...;
    Μόνο ένα (ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ)!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή