"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

“Θέλω να γίνω χριστιανή, αλλά ο άντρας μου θα μου πάρει τα παιδιά” (video) ΜΙΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΡΟΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΔΑΚΡΥΣΕΤΕ .......ΟΙ ΔΙΩΓΜΟΙ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ


Το τηλεοπτικό κανάλι Alhayat TV είναι ένα αραβικό χριστιανικό τηλεοπτικό κανάλι, που εκπέμπει σε χώρες όπως η Αίγυπτος, Αμερική, Καναδάς, Αυστραλία και ορισμένες της Ευρώπης και το παρακολουθούν χιλιάδες θεατές. Βγήκε στον αέρα τον Σεπτέμβριο του 2003, με εκπομπές κυρίως από την Αίγυπτο. Το Alhayat είναι ευαγγελικό στους στόχους του και εξηγεί στην ιστοσελίδα του ότι "ο Ιησούς Χριστός ήρθε στη γη για να καταστρέψει τα έργα του διαβόλου και το αίμα Του χύθηκε στο σταυρό για να εξαγοράσει την ανθρωπότητα και αποκαταστήσει την διασπασμένη σχέση του ανθρώπου με τον Θεό".
Μπορείτε να το παρακολουθήσετε ζωντανά από την επίσημη ιστοσελίδα του ΕΔΩ.

Πολλές εκπομπές του Alhayat απευθύνονται στους μουσουλμάνους, ενώ παρουσιάζονται πρώην μουσουλμάνοι που έγιναν χριστιανοί, όπως για παράδειγμα ο αδελφός "Ρασίντ", ο παρουσιαστής της εκπομπής «Τολμηρές Ερωτήσεις», ο οποίος είναι Μαροκινός, πρώην μουσουλμάνος και γιος εν ενεργεία Ιμάμη (βίντεο ΕΔΩ).
Το Alhayat έχει γίνει πολλές φορές αντικείμενο οργισμένης κριτικής ότι αντιμετωπίζει μεροληπτικά τα πράγματα, ενώ ο πατέρας Zakaria Botros, ένας Αιγύπτιος Κόπτης ιερέας και ιεροκήρυκας, που φιλοξενείται στις εκπομπές, (σταμάτησε το 2010) και είναι γνωστός για το τολμηρό του ύφος και την παράθεση των διαφόρων αντιφάσεων του Ισλάμ, συνελήφθη δύο φορές από κοσμικές αραβικές αρχές.
Παρακάτω ακολουθεί βίντεο από μία εκπομπή του Alhayat TV. Το βρήκα στο Greek Murtadeen – από όπου και το άρθρο:
Η ‘Τολμηρή Ερώτηση” (“The Daring Question”) είναι μια τηλεοπτική εκπομπή του δορυφορικού σταθμού Hayat TV, η οποία βοηθά τους Μουσουλμάνους να μάθουν την αλήθεια για το Ισλάμ και τον Ιησού Χριστό. Πολλά εκατομμύρια Αραβόφωνων Μουσουλμάνων σε όλη τη μέση Ανατολή παρακολουθούν το εβδομαδιαίο τηλεοπτικό πρόγραμμα “Τολμηρή Ερώτηση” με τον Ρασίντ. Σε αυτό το κλιπ ο Ρασίντ και ο Άχμεντ συζητούν τηλεφωνικά με μια Μαροκινή Μουσουλμάνα που θέλει να γίνει χριστιανή.

Χάρη στη θρησκευτική ελευθερία που παρέχει το Ισλάμ (ωραίο ανέκδοτο έτσι;), όταν κάποιος γονέας το εγκαταλείπει ο άλλος που παραμένει μουσουλμάνος δικαιούται να του πάρει τα παιδιά. Έτσι αυτή η γυναίκα αναγκάζεται να κρύβει την πίστη της από το σύζυγό της, για να μην τη χωρίσει και της πάρει τα παιδιά!
Οι διάλογοι (που βλέπετε στους ελληνικούς υπότιτλους).
- Ας δεχτούμε αυτή την κλήση από Μαρόκο. Χαίρετε κα Σανά.
- Είμαι η Σανά, καλώ από το Ηνωμένο Βασίλειο.
- Καλωσήρθατε.
- Είμαι Μαροκινή και ζω στο Ηνωμένο Βασίλειο, είμαι λίγο νευρική επειδή αυτή είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω σε ζωντανή εκπομπή.
- Εντάξει.
- Με προκάλεσε ο Μαροκινός που σας πρόσβαλε την τελευταία φορά, και χρησιμοποίησε κάποιες χυδαίες εκφράσεις. Λυπάμαι για σας.
- Δεν πειράζει, είμαστε συνηθισμένοι σε τέτοια!
- Ήθελα να πω ότι παρακολουθώ σην εκπομπή σας και τις εκπομπές του αδελφού Άχμεντ με τον πατέρα Ζακαρία Μπότρος. Είμαι Μαροκινή Μουσουλμάνα και μέσα από τις εκπομπές σας έχω αρχίσει να νιώθω πολύ κοντά στο να γίνω χριστιανή Έφτασα να γνωρίσω την αλήθεια
- Ευχαριστούμε το Θεό γι’ αυτό, αλλά τι σε σταματά απ’ το να δεχτείς τον Χριστιανισμό;
- Δεν μπορώ, επειδή είμαι παντρεμένη και ο άντρας μου είναι φανατικός μουσουλμάνος του τα κρύβω όλα αυτά, επειδή μπορεί να με χωρίσει και να μου πάρει τα παιδιά. Δεν μπορώ να χάσω τα παιδιά μου Θέλω να γίνω χριστιανή και θέλω να γίνουν και τα παιδιά μου χριστιανοί, αλλά φοβάμαι ότι θα το ανακαλύψει και θα με χωρίσει και θα μου πάρει τα παιδιά.
- Έχουμε εμπιστοσύνη ότι ο Θεός μπορεί να προστατέψει τους ανθρώπους, είναι μια προσωπική σχέση και μια ευθύνη. Περάσαμε κι εμείς τα ίδια, και τόσοι πολλοί από μας βασανιστήκαμε ή περάσαμε δύσκολες καταστάσεις κι έτσι σε συμμερίζομαι πολύ… Και νιώθω συγκινημένος τώρα, για τους ανθρώπους που δεν γνωρίζουν τη Μαροκινή διάλεκτο, είπε…
- Μιλάω κλασικά αραβικά αλλά δεν μπορώ επειδή είμαι πραγματικά πολύ συγκινημένη τώρα και δεν βρίσκω λόγια. Επειδή δεν είμαι εγώ που μιλάω τώρα
είναι η καρδιά μου…Επειδή έχω αρχίσει ν’ αμφιβάλω για το Ισλάμ καιρό τώρα, είναι κατά των γυναικών, και όλα
- Λέει ότι είναι πεπεισμένη ότι το μήνυμα του Χριστού είναι αληθινό, και θέλει να δεχτεί τον Ιησού στη ζωή της, αλλά σκέφτεται τι θα γίνει με τον άντρα της. Αυτό τη σταματά, επειδή θα τη χωρίσει και θα χάσει τα παιδιά της, -είναι σε πολύ δύσκολη κατάσταση.
-Προσευχήσου γι’ αυτήν αδελφέ Ρασίντ.
- Θέλω να πω ότι δεν υπάρχει ελευθερία θρησκείας στο Ισλάμ, δεν υπάρχει καθόλου ελευθερία.
-Ας προσευχηθούμε για σένα αδελφή Σανά.
-Ευχαριστώ.
- Συνέχισε αδελφέ Άχμεντ.
- Αδελφή Σανά, πριν αρχίσουμε να προσευχόμαστε ύψωσε την καρδιά σου σον Κύριο και ζήτησέ του και θα σε επισκεφθεί, Αγαπημένε μου Θεέ, θερμέ Πατέρα, σ’ ευχαριστώ για τη χάρη σου, σ’ ευχαριστώ για την αγάπη σου, σ’ ευχαριστώ που έστειλες τον μονογενή σου Υιό να πεθάνει για μένα πάνω στο σταυρό, μετανοώ από τις αμαρτίες μου και ομολογώ ότι εσύ είσαι ο Σωτήρας και Θεός μου, είσαι ο αληθινός Θεός, σώσε με Κύριε. Κύριε, βοήθησέ με και προστάτεψέ με, προστάτεψε το σύζυγο και τα παιδιά μου. Κύριε, φώτισε το δρόμο μου και δείξε μου το δρόμο και δίδαξέ με να τηρώ τους τρόπους σου για να μπορώ να τους ακολουθώ…
- Κύριε, προσευχόμαστε σ’ εσένα με όλη μας την καρδιά να προστατέψεις την αδελφή μας Σανά. Κύριε, να είσαι μαζί της σ’ αυτό το δύσκολο καιρό, νιώθουμε αυτό που νιώθει επειδή περάσαμε τα ίδια. Κύριε, γνωρίζεις την καρδιά μας, γνωρίζεις το βάθος των περιστάσεων, γνωρίζεις τα πάντα, και είσαι δυνατότερος από όλα. Κύριε, προστάτεψέ την, προστάτεψε τη ζωή της. Δεν θέλει να χάσει τον άντρα της. Παρακαλούμε άγγιξε την καρδιά του και την καρδιά των παιδιών της. Την αφήνουμε στα χέρια σου επειδή έχουμε εμπιστοσύνη ότι θα την κρατήσεις. -Στο όνομα του Ιησού Χριστού. -Αμήν.
———
Αν παρακολουθήσατε το βίντεο, είδατε τη συγκίνηση και τα δάκρυα αυτών των χριστιανών, που για τους παραδοσιακούς μουσουλμάνους είναι απλά αποστάτες που πρέπει να πεθάνουν. Αν είστε χριστιανοί, αφιερώστε λίγη ώρα από την προσευχή σας για τα εκατομμύρια αδελφών μας που αναγκάζονται να κρύβουν την πίστη τους στις ισλαμικές χώρες, ή αντιμετωπίζουν προβλήματα εξαιτίας της. Προσευχηθείτε και για τους αδελφούς Ρασίντ και Άχμεντ και βέβαια για τον πατέρα Ζακαρία Μπότρος, για να μπορούν με τη χάρη του Θεού να εξακολουθήσουν να οδηγούν τα παραπλανημένα πλάσματα του Θεού από το σκοτάδι του Ισλάμ στο φως του Χριστού.
/redskywarning
http://ouraniosman.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου