"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Ποια ηθοποιός παράτησε την καριέρα της για την οικογένεια;

Ποια ηθοποιός παράτησε την καριέρα της για την οικογένεια;
Ποια ηθοποιός παράτησε την καριέρα της για την οικογένεια;
Το μελαχρινό sexy κορίτσι, που πρωτοεμφανίστηκε στην τηλεόραση με πρωταγωνιστικούς ρόλους σε ορισμένα από τα πιο επιτυχημένα σίριαλ. Ο λόγος για την Μαριλίτα Λαμπροπούλου, η οποία όσο ξαφνικά εμφανίστηκε, άλλο τόσο ξαφνικά χάθηκε από προσώπου γης και μάλιστα ενώ βρισκόταν στο απόγειο της καριέρας της.
Τι συνέβη στη γλυκιά ηθοποιό; Παντρεύτηκε, έγινε μανούλα και κανείς δεν πήρε χαμπάρι το παραμικρό. Εκτός από το “newsbomb.gr”, που επικοινώνησε μαζί της και σας μεταφέρει πρώτο τα ευχάριστα.
Αναρωτιόμασταν γιατί χαθήκατε και αν θα σας ξαναδούμε σε κάποια δουλειά.
«Δεν μπορώ να απαντήσω αυτή τη στιγμή αν θα με ξαναδείτε, πότε και πως. Κάποια στιγμή μπορεί να γίνει, αλλά τώρα έχω οικογενειακές υποχρεώσεις που με κρατάνε μακρά από τα φλέγοντα της δουλειάς.»

Όταν λέτε οικογενειακές υποχρεώσεις; Να υποθέσουμε ότι παντρευτήκατε;
«Η αλήθεια είναι πως, παρότι αποφεύγω να μιλάω δημόσια για όλα αυτά, θα σας πω μόνο πως παντρεύτηκα και απέκτησα ένα παιδάκι που σήμερα είναι μόλις 9 μηνών. Έχω αποφασίσει, λοιπόν, να αφιερωθώ στην οικογένεια και κυρίως στο παιδί μου γιατί θεωρώ ότι αυτό είναι ό,τι πιο σημαντικό έχω κάνει στη ζωή μου.»

Πώς βιώνετε τη μητρότητα;
«Είναι κάτι που δεν υπάρχουν ακριβώς οι λέξεις να το περιγράψουν. Μόνο η εμπειρία στο μαθαίνει και τίποτα άλλο. Θα μου ήταν εξαιρετικά επώδυνο να αποχωρίζομαι το παιδί μου για να πάω στη δουλειά. Το να είμαι συνεχώς κοντά του είναι για μένα ό,τι καλύτερο και δεν θέλω να χάσω ούτε στιγμή και για μένα και για το μωρό.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου