"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΤΙΟ ΣΤΗΝ ΡΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΡΑΤΗ ΝΟΣΟ)

Όλα ξεκίνησαν περίπου στα μέσα του Ιουλίου..Όταν στην εργασία της αισθάνθηκε ότι μούδιασε το αριστερό της χέρι, και το αριστερό της πόδι.
Την πήρανε και την πήγανε αμέσως στο νοσοκομείο.Εκεί άρχισαν τις εξετάσεις, και σε 10 μέρες περίπου είχανε κάνει την διάγνωση.Καρκίνο στον πνεύμονα, και μετάσταση στο κεφάλι.
Η μητέρα της εδώ και ένα χρόνο,έχει διαγνωστεί με καρκίνο σε άλλο σημείο του σώματος και οι γιατροί της έχουν δώσει λίγο χρόνο ζωής.
Δυστυχώς έθαψε την κόρη της εχθές και πολύ φοβάμαι πως θα φύγει και αυτή πιο γρήγορα, από τις προβλέψεις των γιατρών.
Η Ρούλα, ήταν πρώτη ξαδέλφη μου,και είχαμε μεγαλώσει σχεδόν μαζί, μέχρι την ηλικία των 15-16 χρόνων.
 Άν και δεν μέναμε στην ίδια περιοχή, τα σπίτια μας είχαν απόσταση περίπου 1 ώρα με τα πόδια το ένα από το άλλο, και εγώ από από πολύ μικρή πήγαινα σχεδόν καθημερινά να δω τους θείους μου και να παίξω με την Ρούλα, και τον Δημήτρη τον αδελφό της, ή μόνη μου, ή με τους γονείς μου.
Ζήσαμε μαζί παιδικά χρόνια, διακοπές μαζί στη θάλλασα, στην εφηβεία τα μυστικά μας,και μετά μεγαλώνοντας αρχίσαμε να βλέπουμε τις μεγάλες διαφορές του χαρακτήρα μας.
Άλλες παρές εγώ, άλλες παρέες αυτή, και ξαφνικά βλεπόμασταν όχι τόσο πολύ, αλλά λιγότερο.
Πάντα όμως αγαπούσαμε η μια την άλλη.Μετά ήρθε ο γάμος της αμέσως τα παιδιά της, εγώ άλλαξα περιοχή, αρκετά πολύ μακριά της, αλλά και πάλι η επικοινωνία μας υπήρχε, η αγάπη μας ένωνε.
Όταν μιλάγαμε μου έλεγε πως θα νικήσει την αρρώστεια, δεν φοβόταν, ήταν πολύ δυνατή!
Έδωσε την μάχη της με τον θάνατο, αλλά νικήθηκε....
Η ασθένεια είχε προχωρήσει πολύ, και μάλιστα χωρίς συμπτώματα από την αρχή...όλα έγιναν γρήγορα
τόσο ξαφνικά!!
ΡΟΥΛΑ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΣ!
ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ!
ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ!

4 σχόλια:

  1. Αυτή η καταραμένη ασθένεια, τόσα χρόνια ψάχνουν και τίποτε δεν γίνεται. Στενοχωριέμαι πολύ όταν ακούω τέτοια νέα. Καλό της ταξίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΟSTA PAP ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αληθινά δεν βρίσκω λόγια να σου πω. Με σόκαρε η ανάρτησή σου. Τώρα πρέπει να ζήσεις με την ανάμνηση της. Ο χρόνος θα φέρει μπροστά παλιές χαρούμενες μέρες και θα απαλύνει τον πόνο σου. Θα ζει όμως για πάντα στην καρδιά σου και όλων όσων την αγάπησαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ:
    ΘΑ ΖΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ.
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή