"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

«Εγινε τρομοκρατική επίθεση;» Φοβισμένοι και αιφνιδιασμένοι οι τουρίστες χθες στην Ακρόπολη

«Ενας από τους βασικότερους λόγους για να έρθουμε στην Ελλάδα ήταν η Ακρόπολη. Ηρθαμε στις 10  το πρωί, αλλά δεν ήταν εφικτό να μπούμε. Απογοητευτήκαμε και πήγαμε βόλτα στην αγορά όπου και  μείναμε για μιάμιση ώρα.  Ευτυχώς έπειτα από ώρα,  η πύλη άνοιξε», λέει στα  «ΝΕΑ» ο κ. Γιούρκαν από  τη Γερμανία (φωτό κάτω),  ο οποίος αυτές τις ημέρες  βρίσκεται στην Ελλάδα  μαζί με τη σύζυγο και  τον 7χρονο γιο του
«Τι έγινε εδώ; Γιατί υπάρχει τόση Αστυνομία στην είσοδο; Δεν πιστεύω να έγινε τρομοκρατική επίθεση...». Ο κινέζος τουρίστας Σικέι Γιουνγκ έφτασε χθες στον Ιερό Βράχο μαζί με τη σύντροφό του Κάρεν Ζουάνγκ Γιαν, λίγο πριν από τη μία το μεσημέρι.
Oταν αντίκρυσε τους αστυνομικούς να περιφρουρούν την κεντρική είσοδο, με βλέμμα έντρομο άρχισε να ρωτάει τους παρευρισκομένους τι συνέβαινε. «Εχουμε ακούσει τόσα πολλά για επιθέσεις στην Ελλάδα και είναι λογικό να φοβόμαστε», λέει στα «ΝΕΑ».

Το ζευγάρι βρίσκεται μόλις πέντε μέρες στη χώρα μας και είναι η πρώτη φορά που κάνει ένα τόσο μακρινό ταξίδι. «Πρώτη φορά στην Ευρώπη και θέλαμε να ξεκινήσουμε από την Ελλάδα. Θα μείνουμε, άλλωστε, έναν μήνα», εξηγεί ο Σικέι. Προσθέτει δε, πως τελικά η απόφασή τους την Πέμπτη να μην επισκεφθούν την Ακρόπολη λόγω βροχής τούς βγήκε σε καλό. «Θα ήταν μεγάλη ατυχία αν δεν μπορούσαμε να δούμε το σημαντικότερο μνημείο της Ευρώπης».

Με ανοικτές τις εισόδους και ελεύθερη πρόσβαση των τουριστών χωρίς εισιτήριο πραγματοποιούνταν χθες από τις 12 το μεσημέρι η είσοδος των επισκεπτών στον Ιερό Βράχο.

Νωρίτερα η κύρια είσοδος του μνημείου βρισκόταν σε πολιορκία από συμβασιούχους και δυνάμεις των ΜΑΤ. Στη διαμόρφωση του σκηνικού προστέθηκε και η στάση εργασίας για συμπαράσταση στους συμβασιούχους την οποία πραγματοποίησαν μέχρι το μεσημέρι μόνιμοι εργαζόμενοι.

Μικροένταση. Μικροένταση, πάντως, προκλήθηκε όταν οι αστυνομικοί επέτρεψαν την είσοδο ενός ζευγαριού κινέζων τουριστών. Οι απεργοί αντέδρασαν υποστηρίζοντας ότι δεν είναι δυνατόν να επιτρέπεται η είσοδος τουριστών, καθώς δεν υπάρχει κανείς από το προσωπικό στον χώρο. Ικανοποιημένοι κατέβαιναν χθες μετά το μεσημέρι από τον ιερό χώρο τουρίστες από κάθε γωνιά του πλανήτη, καθώς για πολλούς αυτή η επίσκεψη ήταν ο βασικός σκοπός του ταξιδιού τους.

«Καταλαβαίνουμε ότι οι άνθρωποι προσπαθούν να προστατέψουν τις δουλειές τους, οι πόρτες όμως θα έπρεπε να μείνουν ανοιχτές. Φτάσαμε στην Ακρόπολη γύρω στις 11 το πρωί αλλά η κεντρική είσοδος ήταν κλειστή. Ετσι βγάλαμε φωτογραφίες και κάναμε μία βόλτα ώσπου βρήκαμε μία μικρότερη είσοδο ανοιχτή και μπήκαμε», εξηγούν ο Πολ και η Κέλι Σάμπερ, οι οποίοι έφτασαν χθες στην Αθήνα από την Ουάσιγκτον των ΗΠΑ και σήμερα αναχωρούν για την Κρήτη.